Det tager jeg som en bindende tilmelding Hundeuld ((O)) Og du er noteret sammen med mig i første indlæg.
Printable View
Det tager jeg som en bindende tilmelding Hundeuld ((O)) Og du er noteret sammen med mig i første indlæg.
Det kan du rolig gøre kun dødsfald mit eget kan holde mig væk *120*
du må også gerne notere mig ((O)) - mon ikke det bliver en overkommelig transport *120**120*
Fy da Hundeuld, det må du ikke spøge med (k)*120*
Ja det ved jeg da snart ikke Fredsminde, for km. er jo altså længere herovre for fastboende, ved du nok (ghf(ghf(ghf
Jeg glæder mig meget til at byde jer velkommen *101**307*
Vi er nu 3, der garanterer, at vi deltager - der er max. 5 pladser tilbage. Andre, som er friske? *172*
Nu er ulden så småt ved at dukke frem af vinterhiet... Ihvertfald startede jeg igår på at få tømt uldhjørnet og stoppet i budebetræk m.m., så det i overmorgen kan blive hængt op til luftning i den halvåbne havestue (H)
det er godt at være i god tid Zep *120**120*
Tror jeg har ca. 14 dage tilbage indendøre (til at endevende husets pulter m.m., så der kan flytte en brændeovn ind i stuen), inden havesæson og spindesæson går igang samtidig med, at jeg er alenemor på deltid, så god tid findes slet ikke i min kalender på denne side af sommer *120**120*
Et par forårsvira, jeg har delt med familien de sidste 10 dage har sat mig tilbage til stenalderen, hvad planer angår *120**120* Men jeg vender lige pludselig tilbage med fornyet spindeenergi her i tråden *145* I er velkomne til at stille evt. spørgsmål i mellemtiden og flere bindende tilmeldinger er velkomne (kig i første indlæg) ((O))
Jeg har en veninde der gerne vil deltage i *145*dagen - hun er igang med at blive "optaget" i det fine selskab *120*
Glæder mig til at se hende her i tråden (H)(H)