Jeg er startet på fletsjalet idag, så har jeg det at tage med når mine piger er til svømning.
Printable View
Jeg er startet på fletsjalet idag, så har jeg det at tage med når mine piger er til svømning.
Bliver også nødt til at være med...(H) skal da prøve at strikke et flet-sjal..*120* har valgt Kauni, sort-brun-lys brun..
Jeg er igang eller ikke helt.
Jeg har strikket lidt, pillet op og strikket lidt igen. Er nået til at det bliver nødvendigt at gå lidt op i pindestørrelse. Skal bare lige have fundet pindene.(datteren har lånt og glemt at aflevere tilbage)
Jeg mangler fire pinde inden jeg skal til at strikke flet. Har fundet noget tyndt mohair i skabet og strikker med 2 tråde på pind 4½ da jeg er stramstrikker. Det skulle meget gerne blive luftigt.*120*
Inger
jeg er lige begyndt på frynserne, ved ikke om jeg gør det rigtig, jeg kan ikke finde ud af hvad der menes med den måde der er beskrevet på med opslag af masker, så gør det bare på min egen måde ;o)
Det kan du se her http://www.youtube.com/watch?v=ZOoQ-snPads
det bliver pænere end som du blot slå alm op.
også mig men projektet kommer først igang lidt senere. Lige nu skal jeg lave Mary sjal fra Familie Journalen.