(qwe den er da bare blevet genial flot.
Jeg var lige i kælderen (mit hobbyrum) i går og fandt noget garn som jeg skal lave en af til mig. Den er nemlig super easy og ret lækker. Tænker lidt at den sagtens kan bruges som Varmestuemønster *131*
Printable View
(qwe den er da bare blevet genial flot.
Jeg var lige i kælderen (mit hobbyrum) i går og fandt noget garn som jeg skal lave en af til mig. Den er nemlig super easy og ret lækker. Tænker lidt at den sagtens kan bruges som Varmestuemønster *131*
Jacob har fået bestilling på et halstørklæde i det mørke blå susanna garn .. Og jeg har lidt tilbage af det lyseblå/hvide , jeg har tænkt mig at lave en poncho i en af hver farve.. Og jeg har faktisk et nøgle mere, som jeg også gerne vil lave en poncho i..
Jeg glæder mig til at se resultatet af dem , tror det blir flot .
Men jeg blir lige nødt til at vente med det mørke blå , til Jacob er færdig, og det kan godt tage rigtig lang tid . *120*
Det er nogen rigtig flotte farver du har der ((O))
Jeg glæder mig til at se billeder af det færdige resultat (awd
Jeg glæder mig også meget til at lave dem, men jeg vil lige vente til Jacob kommer hjem, med nøglen til postkassen, for Bedstemor herinde, var så sød at tilbyde at sende mig en hæklenål nr. 9. (bdk
Så jeg vil lige tjekke om den er kommet idag, så jeg kan prøve med den .
Hvor er det bare dejligt at kunne få lov til at være en del af det her fantastiske fællesskab (k)
Det er så skønt at se/ høre hvordan alle hjælper der hvor de kan (qwe
Jeg vil lige vise jer den færdige poncho. Det er Emma Sophie's dukke "1000kroner" der er model.
Vedhæftet fil 51825
Hej
JEg har fulgt din instruktion, så selv en total nybegynder godt kan finde ud af det *131* Men nu glemte jeg bare, at det var en voksenponcho og jeg vil gerne hækle den til en ca. 3-årig pige. Hvad skal jeg så gøre? Jeg har en hæklenål 6.50 og har slået de 64 masker op og laver 6stm. og 2 luftmasker etc. Men skal jeg bare lave den oprindelig opskrift med de 32? Skal jeg købe en anden størrelse hæklenål?