Så kom ikke her og bliv væk Chanel dragt Vedhæftet fil 54854 med pilleæsklen på hoved . fint skal det være *120*
For det nu ikke skal blive for højtidigt Vedhæftet fil 54855 lidt mere spræl..
Printable View
Så kom ikke her og bliv væk Chanel dragt Vedhæftet fil 54854 med pilleæsklen på hoved . fint skal det være *120*
For det nu ikke skal blive for højtidigt Vedhæftet fil 54855 lidt mere spræl..
Så fik jeg den anden sidste færdig Vedhæftet fil 54884 tur ud i sommer landet..
Absolut sidste barbie tøj i denne omgang, her har hun fået frakke på Vedhæftet fil 54898
Fandt lige et par nøgler bomuldsgarn Vedhæftet fil 55442 str 2/3 år*106*
Ja så var der lige noget lyseblåt bomuldsgarn der bare måtte blive til sommerhimmel Vedhæftet fil 55780Lidt almindelig at se på, men bare vent der sker ting og sager jeg har fundet hæklenålern frem.
Se nu bare hvad der sker her
Der er hæklet en række fast masker hele vejen rundt i alle åbninger i dem er der samlet masker op, Vedhæftet fil 55783strikket nogle omgange også ved lukning ladet hver anden maske løbeVedhæftet fil 55784 Vedhæftet fil 55785 vupti færdig, det sidste billed et taget i depotet, derfor farvenVedhæftet fil 55787
Så fik jeg fikset en sommer kasket sammen Vedhæftet fil 56101 Vedhæftet fil 56102den er lagt i kigkassen.dk ..
Ja der går lidt lang tid imellem jeg får lagt noget herind(R) men der er noget i hænderne hele tiden , blandt andet kan i se det i www.kigkassen.dk under varmestueklude, men der bliver strikket en del af disse Vedhæftet fil 57520 her i str 1 år og ½ + baby born str lige for tiden , uha hvor der kommer dejligt mange børn i vores omgangs kreds.(qweog så får rokken lov til at køre Vedhæftet fil 57521
Lige et lille kig Vedhæftet fil 61708på det sidste jeg har lavet af mit håndspunden garn hund/får
Lidt flere ting er blevet færdig
Vedhæftet fil 62563 skal sendes langt væk håber de når frem til jul
Vedhæftet fil 62564 Vedhæftet fil 62565 til varmestuestrik