(k) Det kan jeg så heller ikke, men hvis minniesmor tager sjalet med i morgen, så kan vi lægge billederne ind her hos mig! *131*
Printable View
(k) Det kan jeg så heller ikke, men hvis minniesmor tager sjalet med i morgen, så kan vi lægge billederne ind her hos mig! *131*
undskyld men har i prøvet at trykke på de røde linier???
så kan i godt se sjalet - jeg kan da godt se det via linierne
knus Minniesmor
Den samme besked får jeg
Så blev jeg færdig med den islandske og har i et par dage forsøgt at strikke sjal. Det er blevet høvlet op rigtig mange gange og i eftermiddag kastede jeg så håndklædet og alt muligt andet i ringen.
Jeg ville skrive det herinde, men da jeg så nogle af de færdige sjaler, ja så må jeg jo erkende, at jeg må til biddet igen.
Så jeg vil forsøge mig endnu engang, og lad os så se om der kommer noget brugbart ud af det, eller om det overgår mine kompetenceområder. (31)
Jamen jeg synes da helt klar, at du skal gå til fadet igen Mosterkoster.
Jeg har stor glæde af Klasus skriftlige del, som jeg synes er nem at gå til; Men jeg er sikker på, at det er udtagningerne, der gør "udu" i sjalet og har man først rigtig fat i dem, så går det derud af. Men hvis du vil ha hjælp med at få det godt igang bor jeg lige ved Enghave St., hvor du skal være velkommen.
*101*K.h. Lis
Og en reminder til mønster 1. Efter de 32p skal mønsteret gentages fra p 15 og ikke p 17.
Mosterkoster, jeg har også smidt håndklædet i ringen for et stykke tid siden, men jeg er ved at samle det op igen, og jeg når at få det lagt på plads inden vinterferien, for så går jeg nemlig også igang igen, jeg har tænkt og tænkt, og jeg "tror" jeg ved hvad jeg gør forkert, det er udtagningerne i startsiden jeg ikke har taget højde for, for mønstret der blev ikke rigtigt, men forskudt, men i den anden side blev det rigtigt, for her startede jeg med mønstret lige efter maskemakøren, men på startsiden begyndte jeg at strikke mønstret med det samme, så skal det jo blive galt, men tænk at der skal gå ca 3 uger med at tænke inden jeg finder ud af det(31)
jeg prøver lige igen
Vedhæftet fil 28393
Vedhæftet fil 28394
Vedhæftet fil 28395
Vedhæftet fil 28396
håber det bedste hilsen Minniesmor
mystisk jeg gjorde på samme måde som i går mystisk