Vedhæftet fil 96787
Jeg er begyndt på det næste tæppe.
Printable View
Vedhæftet fil 96787
Jeg er begyndt på det næste tæppe.
Jeg er igang med heklenålen.Tenkte det skal bli bokmerke funnet på Pinterest.Kan ikke det med å øke på begynnelsen og slutten,så da blir det min vri på det. :)Vedhæftet fil 96788Vedhæftet fil 96789
Vedhæftet fil 96790
Jeg er også begyndt på et par strømper.
Jeg har vist taget for mange opgaver på mig, og har mange fødselsdage i september, så tror ikke mit sjal bliver færdig i september, nu får vi se
(66)
Jeg nærmer mig snart ribben på damestrømperne. Og så skal jeg strikke mere på mine strikkeringe.
https://imgur.com/Xbhh5uQ Gået i gang med et virus sjal
Sidder og ser Royal Run. Samtidig er jeg lige begyndt på en halsedisse med noget orange garn, jeg fandt på depotet i Bramming. Jeg vil nok kalde den "Bramming dissen". Vi er royale i min familie.
Jeg er ferdig med det meste på uglen min.Mangler store knapper til øyne.Men da må jeg på bytur,trur jeg.Også kan jeg ikke huske om jeg har oransje garn til nebb.Baksiden ble ikke så fin.Men regner med den blir hjemme. *120* Igår kveld begynte jeg på ett bokbind.Vedhæftet fil 96791 Vedhæftet fil 96792 Vedhæftet fil 96793
https://imgur.com/Dz8kGnz Så er jeg sålangt med et virus sjal. Det tog mig noget tid at knække koden og se systemet og rækkefølgen i de forskellige rækker. Det er et langsommeligt mønster fordi der hele tiden skal tælles
Vedhæftet fil 96794
Færdig med babytæppet.
anje03 -
tak, det har været sjovt at strikke babytæppet. Det er lidt
anderledes end det jeg ellers strikker.
Nydelig babyteppe. (39)
Jeg kan godt nå at blive færdig med strømperne og halsedissen (Bramming dissen) inden den 21.. Så får jeg 2 lodder mere i konkurrencen.
Jeg er ikke så aktiv i denne tid, strikker stadig på vanterne i efterårsfarver. Jobbet tager sin del af fritiden...meeen, de bliver snart færdige.
Vedhæftet fil 96795
Jeg når vist ikke mere i denne måned, jeg har fået en bestilling
på 11 karklude der skal strikkes først.
jeg er nok ikke særlig meget mere aktiv herinde resten af måneden. Har forelsket mig i Bluser med Nordisk strik og har købt garn til et par stykker til mig selv - og jeg er godt i gang. Men jeg skal nok vende tilbage på bedste vis.
Herfra kommer der nok heller ikke mere i denne måned, måske et par kommentarer, så mit ene lod kan komme med i lodtrækningen
*170*
Og her kommer så ......... Hokus pokus!!
BRAMMING DISSEN!!
http://rokken3.dk/forum/showthread.p...396#post398396
Besked nr. 181
Og et lod til mig, Lone Ida!
Tak for jeres hilsner?? jeg nyder at følge med herinde og på FB , jeg skal lige ha smerterne i kroppen lidt længere ned før jeg evt forsøger mig med strikkeringen
Vedhæftet fil 96802
1 strømpe færdig.
Vanterne er færdige og monteret. Det næste par vanter er sat på pindene.
Vedhæftet fil 96804
Jeg har idag forsøgt at starte på strikkering men måtte opgive pga smerter efter styrtet så jeg må vente lidt endnu med at lave noget det er altså ik nemt når jeg plejer at bruge en del tid på garn
Så er jeg også blevet færdig med damestrømperne sko str. 39 - 41
Se besked 184 her: http://rokken3.dk/forum/showthread.p...432#post398432
Det er mit 3. lod, Lone Ida!
Vedhæftet fil 96807
1 par strømper er færdige.
Det bliver så 3 lodder i denne måned.
Der er kun lige slået masker op til det næste par vanter. Også restefarver i grønne nuancer.
Vedhæftet fil 96808
Jeg er ved en hvid hue med e-wrap på min blå strikkering (31 pinde/masker).
Jeg må væbne mig med tålmodighed før jeg igen kan nørkle , men det går fremad jeg kunne næsten ubesværet kommet op og ned af nogle trapper i dag, det går langsomt men ikke ondt . Jeg er god nok træt af denne situation . Men skønt at se alt det i andre har gang i. Jeg håber jeg snart kommer stærkt igen
Jeg mangler ikke så mange omgange på den hvide hue. Måske kan jeg nå at få den med inden du trækker lod i morgen, Lone Ida.
Oktober konkurrencen starter i dag den 21. September, så derfor skal lodder der bliver lagt ind i dag lægges i Oktober tråden Strikkelene (k)
Tæller op og opdaterer på denne tråds forside når det er gjort og glæder mig til at se hvordan konkurrencens udfald bliver når jeg lidt senere i dag trækker lod - held og lykke til jer alle sammen (k)
Ok, Lone Ida. Så kommer huen med i næste måned.
Husk at låse denne tråd, Lone Ida!!