Mange takker (:)
Printable View
Mange takker (:)
Synes lige, I skal have lov at se en aftenstund på kommoden, hvor en buket af roser, som jeg fik af en medpatient i anledning af min sidste behandling idag, nærmest er som skabt til gangens farver - glæder mig til at vise mange blomster frem der i år (z)
Vedhæftet fil 78446
Hvor er det blevet flot ((O))
Og vi glæder os til at se dem og det er bare så dejligt at hører det er din sidste behandling *131*glæder mig på dine vegne og ikke mindst din familie. Dejlig buket.
Skønne roser....vi glæder os også til at se dine skønne blomsterder ovre fra solskinsøen ((O))
Tusind Tak (z)
Meget af dagen idag er gået på sofaen, hvor denne lille fyr er kommet til verden *120*
Vedhæftet fil 78457
Det er en dejlig buket og i en rigtig god anledning. *131*
Og så er det et dejligt selskab du er kommet i med den abe *120*
Mange takker *131*
Denne uge er jeg ikke meget på Rokken, for der er flere ting, der skal være færdige af den ene og anden grund samt, pigerne har vinterferie...
Lørdag skal vi til sølvbryllupsfest. Det bliver med pengegave fra os + et par abekattestreger *120* I aftes fik jeg lagt sidste hånd på dem (mangler nu blot celofan til indpakning).
Vedhæftet fil 78533
Ej hvilken god ide og ny måde at få penge på SUPER og aberne er lige fra den tid de blev gift på..
Super flot Zep. (qwe
(31) Festlig sølvbryllupsgave....
Elsker dine aber - har du selv lavet opskriften - eller kan jeg finde den et sted på nettet ? (R)
Tak skal I have (z) Er lidt spændt på, om sølverparret føler sig truffet *120* Men jeg har altså fået en enorm svaghed for den abekat!! Missemor, jeg fandt opskriften her: http://rokken3.dk/forum/showthread.p...krift-p%E5-abe ((O))
Super - tak *131*
Ja så fik vi været til sølvbryllup - og miniferie hos svigermekanikken. Ikke sikke et sølvbryllup. Navnlig musikken var fantastisk. Så fantastisk, at konen her spjættede rundt den halve aften på dansegulvet. Med det resultat, at hun dårligt kunne gå de efterfølgende dage og kun fik set ½ Blå Planet *120**120* (ja ja så kan jeg lære det - eller noget ((O)) ).
Aftenen før afrejse fik jeg lagt sidste hånd på et par hæklede gamashebukser til niecen, som også var med til festlighederne. Er spændt på, hvordan de passer her. Det er jo liiidt svært at prøve og tilpasse, når damen befinder sig i Norge til hverdag. Men de virkede ikke tossede i hænderne...
Vedhæftet fil 78658
I gangen fortsatte arbejdet også en smule. Jeg havde en idé om, at jeg ville have et lille, gammelt flueskab til hårtørrer m.m.. Sådan et havde genbrugen bare ikke, de gange, jeg kiggede ind. Til slut besluttede jeg mig for købe denne til midlertidig brug...
Vedhæftet fil 78660
Der blev så igen leget med maling, så den fik et nyt udseende:
Vedhæftet fil 78659
Hæklenålen arbejder stadig - invitationerne, jeg godt ville have haft med til Sjælland til familien (for at slippe for porto *120* ), nåede jeg overhovedet ikke inden. Så de skal laves nu!
Det var da en skam, at det ikke var for 3 år siden at du stod og skulle bruge et flueskab, for der sendte jeg et ud til Nyvang. Det er nu i brug ude på husmandsstedet derude.
Den reol, som du har fundet, er da også brugbar. Glæder mig til at se hvad du får ud af den.
Mon ikke den unge dame kan passe de skønne gamasher.
Tak skal I have (z)
Så må jeg jo tage til Nyvang og stå og beundre det, cubik *120*
God fornøjelse med pensionen og abekatten anje03 (z) Svigermekanikken forelskede sig også i de to og skal nok have en i fødselsdagsgave i september ((O))
Her lige et kopi ang den fine abe jeg satte ind for nogen tid siden.
Linket havde jeg fra FB, og der er kopier jo også fra.
Så er der svar fra Rosendahl gruppen ang. de famøse figurer hæklet efter Kay Bojesens træfigurer. Dette betyder at alt, uden undtagelse, der henviser til de figurer bliver slettet!
Kære Joan
Mange tak for din henvendelse og for din interesse i Kay Bojesens værker.
Jeg kan oplyse, at Kay Bojesens figurer er beskyttet af ophavsret. Ophavsretten ejes af Kay Bojesens børnebørn og er eksklusivt licensieret til Rosendahl Design Group A/S.
Det betyder, at eksemplarfremstilling ikke er lovlig uden gyldig tilladelse og licens fra en af ovennævnte parter.
At I eventuelt hækler dem til jer selv i privat regi, vil vi ikke blande os i, men offentlig og kommerciel anvendelse, f.eks. udstilling og salg, herunder på Facebook eller andre sociale medier eller blogs, vil ikke være tilladt.
Derudover kan jeg tilføje, at Kay Bojesens navn er et registreret varemærke og derfor heller ikke må anvendes uden tilladelse.
Venlig hilsen/Best regards
Susanne Skov Ægidius
Legal Manager
ROSENDAHL DESIGN GROUP A/S
Tak skal du have, Bedstemor ((O))
Bare lige for at få slået det fast: Mine hæklede abekatte er udelukkende til privat brug (de to viste var til min mor og hendes mand). Såfremt det er ulovligt at vise foto af dem her (hvis det betragtes som udstilling), må det/de naturligvis slettes. Og det gælder iø også Kaj og Andrea, som også er til privat brug. Jeg sælger ikke div. hæklede efterligninger, hvis nogle skulle være i tvivl. Det bør man holde sig helt fra i det hele taget netop pga ophavsrettigheder, medmindre andet er angivet.
Nu var indlægget fra Amin jo også sat ind i en hæklegrupper, hvor hæklerier sætter deres fotos ind.
Jeg synes jeg var nød til at gøre opmærksom på det, når det nu var mig der kom med linket.
Nogle sælger jo deres ting på offentlige sider.
Det har du helt ret i Bedstemor - jeg skriver også blot for at uddybe mit brug, hvis nogle med interesse i det, skulle læse med... Jeg har netop, i respekt for udmeldingen og for en sikkerheds skyld fjernet foto på min blog og min FB væg. Jeg gider ikke bruge tid på evt. tvist. Så endnu engang tak ((O))
Men de er ski godt nok søde...:-)
Hende der har lavet mønstret er ret så ferm til det.(qwe
Hun er rigtig dygtig, ja.
Imorgen skal gemalen til sølvbryllupsmorgenkaffe hos en tidligere studiekammeratinde og hendes mand. Istedet for den "vanlige" gode flaske vin, besluttede jeg mig for at lave et sæt med 3 forskellige klude og 1 køkkenhåndklæde...
Vedhæftet fil 78815
Idag kastede jeg mig så over at få reetableret min hobbyhule på loftet, så jeg nemmere kan komme til at dekorere og lave kort uden at det halve af stuen ligner en slagmark *120* Og første opgave blev så altså at få pakket gaven ind...
Vedhæftet fil 78816
Det var dog en skøn gave at få - fuld af gode tanker.
En gave der altid er kærkommen.....rigtig god ide ((O))
(z)Og jeg er enig , det er virkelig en supergod ide og gave
Du får mange herlige ting fra hånden - det er en fornøjelse at følge med i ((O))
Tusind tak allesammen (z)
Så fik jeg invitationerne til fejring af den yngste datter om godt en måneds tid, færdige i aftes. Gæsterne er godt nok inviteret mundtligt allerede i efteråret, men jeg synes nu, der er noget særligt over at få en invitation med posten alligevel. De kommer afsted idag. Hun er vil med grønt, frugter og bær iøjeblikket, så derfor motivet...
Fandt ud af, at jeg var lidt "rusten" i kortmageriet *120* Men det er også længe siden, jeg sidst har nørklet rigtigt med det.
Vedhæftet fil 78909Vedhæftet fil 78910Vedhæftet fil 78911
Invitation med posten.. yes (awd
Hvor er det flotte romantiske kort.. rusten i det..det er du overhovedet ikke((O))
Hvor er de bare søde og rigtig "pigeligt "
Mange takker (z)
Sikke nogle søde kort.
Tillykke til den kommende konfirmand(inde).
Forsinket tak, Strikkelene (z)
Ja jeg har været længe væk - og bliver nok først "stabil" igen, når den mørke tid kommer. Men lidt kreativt bliver det nu til, nu hvor vejret indimellem og på det sidste meget, holder mig lidt mere indendøre.
Idag fik jeg først på dagen lavet min første alfepotte af skårede krukker og potteskår samt små planter:
Vedhæftet fil 80522Vedhæftet fil 80523
Alfetræet er også hjemmegjort af viklet ståltråd og neglelak:
Vedhæftet fil 80524
Det ser da rigtig godt ud*307*
Det ser knaldgodt ud!
Det kan godt være jeg skal prøve det - har i hvert fald skårede urtepotter og husløg nok ....
Tak skal I have (:) Så er det bare igang - glæder mig til at se din, Inge K ((O))