Hej Inger .
det er denne http://www.familiejournal.dk/Handarb...a-toefler.aspx men om sat til tysk swing stricken som jeg har øvet mig en del på.
FJ opskrift paser rigtig fin til tålmodigheds garnet.
Dem LIAC har strikket er også det garn.
Printable View
Hej Inger .
det er denne http://www.familiejournal.dk/Handarb...a-toefler.aspx men om sat til tysk swing stricken som jeg har øvet mig en del på.
FJ opskrift paser rigtig fin til tålmodigheds garnet.
Dem LIAC har strikket er også det garn.
Tak skal du ha, så må jeg jo også til at prøve din fidus.
Inger
4 par mere dur ikke med limpistol under sålerne ,der bliver for mange hårde klumper at gå på . nede på 40 par
*213*hvor er du god,pg hurtig med pindene. vandhund.
fint du prøvede det med limpistolen, *120* så ved vi andre da at vi skal søge nye veje,
jeg har tænkt på at gære som på lånt foto,Vedhæftet fil 71463 men kan ikke finde ruskin eller læder til en overkommelig pris, har prøvet i genbrug, men de ville have 300 kr for en jakke, det synes jeg var for dyrt når den bare skulle klippes i stykker til futte såler.
((O))Takker for tippet jspetersen. *131*
For der er god brug for futter rundt omkring, der skrives jo om at der er forkoldt.
læs blot her indlæg 65 http://rokken3.dk/forum/showthread.p...053#post348053 der er stadig brug for mange par.
Dejligt I er så hurtig med pindene. vi mangler kun 39,5 par,*120**120*
3 par tykke sokker Vedhæftet fil 71539 , de grå er filtet så er det *123456* tid
Jeg har strikket et par str. 38/39 med bindesløjfe. strik en snor, hestetømme. http://www.youtube.com/watch?v=d2l_UDADa9A
Nu er vi nede på at mangle 36 par.
Vedhæftet fil 71570
Jeg er stået af. Er for længe om at hakke 1 futte. De bliver færdige, når de bliver færdige. Så de når nok ikke med her.
Under mine futter, laver jeg små dutter med en engangssprøjet, som jeg har købt på apoteket for 3 kr.
Jeg dutter 2 gange oven i hinanden, og lader det tørre imellem de 2 gange. Det går ikke ret meget latexmælk til et par. nogle gange kan man godt mærke dutterne lid, første gang, man har dem på, men de bliver hurtigt trådt flade. Dutter man for mange gange, bliver dutterne for høje og rigtig væmmelige at gå på.
De sidste futter jeg duttede til mig selv er strikket i almindeligt strømpegarn, 2 år gamle, og der er endnu ikke slidt hul i dem.
Ja inger, det har jeg også godt nok hørt *120**120*Men det er ikke rart (n)
Jeg har prøvet (Å)(Å)
Så blev der også lige tid til et par tykke "mor indefutter" Vedhæftet fil 71829mit i alt det andet.*120*
Hvor mange har vi så (x)
(qwe Dejligt at der også her i julen er tid til at lave futter.
Nu mangler vi kun 35 par.
Min veninde og jeg har strikket 17 par Futter her i julen.
Jeg er ikke nået længere på den første. Den ligger i Aalborg og venter på at blive laver færdig.
Lige nu er jeg ved at strikke hæle på et par gode, tykke, varme ragsokker.
Jeg ved godt, at jeg altid er lidt bagefter. Men mine ting bliver jo afleveret til varmestuestrik. Så skidt med, at jeg ikke nåede at være med i konkurrencen.
jule arbejde 10 par hæklede futter så mangler der vist ikke mange
Hvor kan man aflevere futter og størmper henne når de er strikket ? (H)
Løsning må vist være i nærheden af Århus der er der oprettet et nyt depot mon ikke gerne de vil ha tingene
Der er langt fra både Løsning og Hedensted, hvor jeg bor og til Århus.
Så jeg håber i kan finde et sted tættere på, hvor man kan aflever det færdige strik.
(H)
Jeg har skrevet en PB til lambertsen (H)
Kan jeg ikke også få at vide, hvor jeg skal aflevere.
(H)
Kan du komme til Horsens ? Der har vi Kis Jensen.
(H)Okay.
Jeg var ikke klar over, at hun var opsamling.
Hende kender jeg, så jeg afleverer bare der.
Tak for hjælpen.(xyk)
8 par futter ((O)) nr 100 er de grønne (H)
Hej hotcat55 og lambertsen.
I må gerne komme med jeres færdigstrik. Jeg vil til Århus og se vores nye depot. Så jeg vil gerne tage det med.
Det er jo søndag den 20. kl. 11,00
Jeg har da ellers troet at du vil med derop en tur hotcat55.
knus kisjensen.
Hej kis!
Desværre kan jeg ikke. Mandens fødselsdag skal holdes den dag.
Beklager(x)
Kommer ind med det i næste uge. Du hører lige nærmere?
Hvor er det (qwe flot vandhunden dejligt du er så flittig, (39)*107*(qwe at målet er nået.
jeg har ikke selv været for god til at lave futter,
det er blevet til firkanter(R)
Flot vi fik dem lavet (qwe(qwe(qwedejligt du har haft tid til de sidste vandhunden (H)
Jeg tænkte på om man ikke kunne sy disse skridsikre underlag under futterne http://www.jysk.dk/210/211/212/4807400/a/catalog-sales det er da billigere end latex, man kan jo bare klippe en firkanter der passer under hælen og en til forfoden og så sy dem på????? bare en ide, den er ikke afprøvet (x)
Hej lambertsen. Det gør du bare. Så skal jeg nok tage det med. (39)
glæder mig til at høre om det dur, jeg havde en flaske flydende latex stående så det valgte jeg at komme på de 3 par futter jeg lige har strikket, jeg dyppede bare en ca. 5cm bred pensel i det og lavede 4 "striber" på tværs af bunden undet dem så brugte ikke ret meget selv om de fik 2 gange pr "stribe"
Min veninde har strikket 5 par futter.