Det er du vel heller ikke i tvivl om....
Vedhæftet fil 65176
Printable View
Det er du vel heller ikke i tvivl om....
Vedhæftet fil 65176
Tak Bedstemor og Enya for de fine billeder.(39)
Jeg må vist se, om jeg kan støve noget garn op på lageret og prøve også.
Når I "transformerer" opskriften i pdf skal I huske det er hele opskriften der skal oversættes både det FØR strikkeanviningen og EFTER anvisningen.
Jeg syntes jo nok der står nogle vigtige ting til sidst i den opskrift.
det er et flot arbejde du har lavet Mette
Iøvrigt er PDF helt gratis at downloade og et super program når man sender meget. Og så er det meget nemt at bruge ;-)
Vedhæftet fil 65177
Jeg kan se på flere af billederne, at der er flere end 8 trekanter.
ja, og iflg opskriften kan man jo strikke lige så mange som man ønsker - med forskellig tykkelse garn og maskeantal, samt tykkelse trekanter - bare man følger systemet. En af de 746 projekter på Ravelry har så valgt denne teknik, som jeg virkelig har seriøse planer om at dyrke
og ja, bedstemor - vi kan bare det dér (66)
Jeg har i sinde, at prøve strikkeringe versionen, når jeg får tømt strikkeringen for den poncho, jeg stadig strikker på.
Daisy - hvor kunne jeg godt tænke mig den også du har lagt billede ind af.
Jeg har ikke "set" det med forskellighederne - så tak fordi I omtaler det :-)
I er bare så dygtige, jeg glæder mig til at se jeres færdige sjaler og til jeg selv har tid til at starte på mit eget *306
Jeg "kom til" at glemme det skulle ligge nede i kurven til vesten var færdig. Jeg er lige startet på trkant 5 - men NU SKAL det altså gemmes væk.
Jeg er begyndt på 4 trekant, vil lægge det fra mig til i morgen, er begyndt at strikke vrang i stedet for ret. *120*
I får lige et billede:
Det er lidt mere end underligt - jeg har lige spurgt 3 forskellige personer med Word 2003 - de har alle den mulighed at gemme i PDF.
Man kan hente et PDF program gratis på nettet - jeg har ikke gjort det, fordi jeg bruger Word muligheden.
Er du sikker på, du vælger GEM SOM?
Det lyder mystisk - så bliver du nok nød til at hente det PDF program, hvis du skal have muligheden.
Jeg har aldrig prøvet at lave noget i pdf. Jeg gætter på, at jeg har det både her og i den gamle computer.
Jo, jeg har lige været over i min Word og set, at jeg har pdf der.
Nu er hele opskriften oversat mit alles und so weiter ;-)
Jeg har selv fundet ud af at gemme oversættelsern som en pdf-fil. Det er ikke spor kompliceret, men det er der jo sjældent noget der når når først man kan.
Jeg håber det er OK at jeg sender den til dig Enya pr mail, da det jo er dig, der har kontakt til designeren.
Knus MetteG
*120**120**120**120*Kikker lige med og får et *120*til *123456*
havde godt en fornemmelse af at jeg er noget særligt *120**120**120**120*
Så ligger den første på håndklæder på flamingoplader ude på mit badeværelsesgulv.
Det blev udmærket, bortset fra det ikke blev godt, at den sidste farve kom lige i lukhullepinden.
Nahh skidt nu er forsøget gjort - jeg valgte osse at stoppe efter 8 spidser.
Men det skal da prøves igen - i en anden farve og nok i en anden garn også.
"bumsen" lige midt i det hele, er en blomst, der skal nål på :-)
Vedhæftet fil 65243
((O)) jeg synes nu at det blev flot, især med den ekstra effekt som netop det, at den mere afdæmpede farve starter i sidste trekant, giver. Det ser meget meget lækkert ud (H)
Bedstemor, jeg synes det er meget flot (qwe
Helt enig! Det er meget flot.
Hold da op hvor er det blevet flot (bdk (39)
åh hvor er det et spændende sjal i der har fundet.. glæder mig til at se flere super flotte resultater...
Det er helt sikkert heller ikke det sidste jeg har lavet.
Jeg prøvede det inden det blev vasket op og spændt ud - det sidder bare helt fint.
Tror da også til vil blive godt modtaget i stedet for en "kost" hos værtinden :-)
Bedstemor dit sjal er sindsygt flot og dejlige afdæmpede farver der gør sig til rigtig meget.
Tak - der blev brugt 115 g. kauni
*213*hvor er du (qwe hurtig, den er blevet rigtig fin,
Hvor er det blevet flot. (z)
Jeg er ved trekant 7, men kan se jeg ikke har garn nok til 8, måske med en halv som du har gjort, det vil jeg prøve. Tak for ideen. *131**131*