Så blev der også lige ekspermenteret med en lille trold
Vedhæftet fil 45311 Vedhæftet fil 45312
Printable View
Så blev der også lige ekspermenteret med en lille trold
Vedhæftet fil 45311 Vedhæftet fil 45312
Så har frøerne ynglet her i aften
Vedhæftet fil 45380 Vedhæftet fil 45381 Vedhæftet fil 45382
Vedhæftet fil 45383 Vedhæftet fil 45384
Vedhæftet fil 45524 Vedhæftet fil 45525 Vedhæftet fil 45526 Vedhæftet fil 45532
Vedhæftet fil 45533 Vedhæftet fil 45534 Vedhæftet fil 45535 Vedhæftet fil 45536
(H)Så blev der lige lidt fler frøer og bogstaver fra min hånd + en bus
Frøen her har fået vokseværk*120*Vedhæftet fil 45565
Mon det er den store frø der har ynglet her på stolen*120*
Vedhæftet fil 45786(n)
Ja så er der blevet lavet en del bogstaver, orker ikke så meget i disse dage da jeg har ørepine der vil noget avav, men derfor kan hæklenålen godt lave noget og hjerne slås fra*120*
Vedhæftet fil 45835*306Vedhæftet fil 45836
Selv om det er øv at være syg(ørepine) ja så kan strikkepinde og hækelnål jo godt bruges, også er det jo ikke afvejen når andre så også godt kan lide mine fantastiske bogstaver som jeg selv syntes de er. Så fluks jeg har lavet nogle ja så flytter de sku hjemmefra*120* også må jeg da bare igang igen.
Natten blev brugt til at strikke på et sjal til varmestue strik af noget lækkert håndspundet garne jeg har fået til varmestuestrik.
Vedhæftet fil 45856*306Vedhæftet fil 45857
Vedhæftet fil 45858(z)Vedhæftet fil 45859
Må snart lære det med billederne og få dem mindre :-)
Yo Rysse
BR legetøj har denne pose til en 20 kronseddel. De øverste med øjnlåg kan ikke rulle men det kan de nederste uden øjnlåg i alle farver.
Lenemormeinild
jeg er stadig bare så vild med dine bogstaver..det er en kanon ide til de små poder
Efter den fantastiske ide forlede med et penalhus ja så fik jeg idenne til at lave et også men bare til alle mine hæklenåle så de kunne være samlet et sted*120*
Vedhæftet fil 45964
Ellers har jeg fortsat gang med at hækle bogstaver og *306et sjal til varmestuekassen
Så fik jeg en mini taske færdig til en af mine veninder tøser på 6½ som selv har bestemt den skal se sådan ud og at den skal bruges til hendes lille nitendo, så nu glæder jeg mig til at give hende den.
Vedhæftet fil 45977
Så fik jeg lavet pingvin Bowling til børnehaven det har været super sjovt at lave og ikke mindst at spille*120*
Vedhæftet fil 46163*306Vedhæftet fil 46164*306Vedhæftet fil 46165
Så fik jeg endnu et pojekt af mine mange jeg har gang i lige pt.
Vedhæftet fil 46286 Så er der snart en dukkemor der bliver glad når hun får denne i fødselsdags gave.
Så er det jo nærmest efterårs vejr idag og med alt det regn vi har fået så voker der jo svampe alle vejne, men det de flest børn kender er denne.
Vedhæftet fil 46350 Vedhæftet fil 46351 Vedhæftet fil 46352
så det blev da til nogle stykker til børnehaven som de leger lystigt med*120*
Så fik jeg lige lavet to ekstra Pingviner til en kær ven der er vild med pingviner.
Vedhæftet fil 46355Man er vel en god ven*120*
Takker for jeres mange roser, nu er det så blevet tid til at få hæklet lidt til Baby-Born.
Fant en gammel opskrift som jeg selvfølgelig aldrig kan følge da der popper nye ideer frem mens jeg laver det*120*
Vedhæftet fil 46468
Så blev der lagt sidste hånd på dette sæt også.
Vedhæftet fil 46479
Hækelnålen stod ikke stille hele søndagen*120* den var aktiv......
Vedhæftet fil 46540*306
Så fik jeg leget lidt igår mens vi chattede så her er hvad det ente med.
Vedhæftet fil 46740*306
Så måtte jeg lige lave en enkel kjole og hat mere.
Vedhæftet fil 46755
Ja så lod jeg mig drømme ind i tvét til aften og det blev der så dennne kjole ud af, tror lige jeg må lave den i andre farver også men nu var det det hvide garn jeg var begynt på *120*
Vedhæftet fil 46816
Endnu en flot kreation....
Meget sød kjole. ((O))
(qweflotte prinsessekjoler...en drøm for enhver lille pige.
Så tog jeg lidt af natten til hjælp måtte lige prøve med en lidt længer model af den første i aftes*120* Skulle bare lige være færdig kender i det????
Hold da ellers op hvor du kan, IMPONERENDE !
Den hvide kjole, det er da lige før det er en smart brudekjole.
Nu kom jeg også lige til at lave en længer hvid kjole og den så er mere brudekjole agtig eller til vild med dans ja det er jo et ???????
(qwe Rigtig fine modeller - der er jo både til kirke og rådhus *120*
Ja, flotte modeller. ((O))
Takker for roserne og her er regnsvejrsdagen brugt på at holde gang i strikkepindende*120*
Hvor er du flittig! Det er superfine sager du laver :-)
How vår den flot(15)
Sikke meget du har strikket i går og i dag....vi ses om ikke så lang tid :-)
Hvor er det bare nogle flotte ting du har strikket, kan især godt lide alt det barbietøj.
Hvor har du opskrifterne fra kan de lånes på biblioteket.
Takker for roserne, Jeg lader mig indsprierer af denne hjemmeside hvor man også kan printe opskrifter ud, men det er sjovt at blande modellerne og lave nyt til.
www.stickatillbarbie.se
[QUOTE=lenemormeinild;241773]Takker for roserne, Jeg lader mig indsprierer af denne hjemmeside hvor man også kan printe opskrifter ud, men det er sjovt at blande modellerne og lave nyt til.
www.stickatillbarbie.se
Tak for hjælpen.((O))
Det er da en smart hjemmeside - og man kan selv vælge sproget man vil have opskriften på....