(H)Jannie,
Det er(qweskønne glade farver din taske har! ((O))
Printable View
(H)Jannie,
Det er(qweskønne glade farver din taske har! ((O))
wow jeg kan godt li dine farver
Så fik jeg endelig lagt billeder ind.
Tasken er strikket i Kauni med dobbelt garn, filtet første gang - nålefiltet og filtet anden gang i maskinen
nej hvor er den flot med dit nålefilt på Den ide snupper jeg lige hvis det er okay(a)
(H)igen,
Jeg samler lige op her:
Og så må jeg hellere lave status igen, nu hvor 2 nye flotte tasker er blevet færdige: (Færdig taske markeres med #):
Nu lægger jeg ikke deltager-listen ind mere på samme måde som før.
Dog vil jeg gøre opmærksom på, at vi har et 20. medlem: anneberg!
Der er desværre ikke flere "pladser"!
*204*
Liste over færdig taske med billede:
1. Mosterkoster
2. Galleri
3. Vandhunden
4. agro
5. Inka56
6. Enelvest
7. minniesmor
8. Anne-Marie
9. Anna Østergaard
10. Kinoll
11. jannie
12. Canterbury
((O))
Liste over os (!), der endnu mangler:
3. Nattrolden;5. Strikketøsen;
8. SanneG; 10. Amanda-m; 15. Futte;
18. Jane64; 19. Johnna
og 20. anneberg
Vi er altså nu 8, som ikke er helt færdige.
Tasken skal helst være færdig og der skal være lagt billeder ind inden 1. september, hvor vores Norge/Danmark udfordring begynder.
(asf)
VIGTIGT:Der planlægges en afstemning blandt de 20 tasker, når de alle er færdige og afbildet herinde.
Dette betyder samtidigt at de flittige af jer, som har lavet og afbildet mere end een taske, skal vælge hvilken af jeres tasker, som skal være med i afstemningen.
Afstemningen er begrænset systemmæssigt til 20 "ting" og derfor beklager jeg, at f.eks. Wendi ikke kan være med i afstemningen. (undskyld, Wendi).
Men skulle nogen af os andre ikke blive færdige inden fristen, så kan Wendi få dén pågældendes plads i afstemningen.
Jeg vender tilbage med nærmere detaljer på et senere tidspunkt.
(a)
Så lykkedes det endelig. Tasken er strikket færdig, og jeg går som en sulten løve rundt om vaskemaskinen og prøver at få den til at skynde sig, så jeg kan se det færdige resultat.
Billede følger i morgen (forhåbentlig da)
det er helt i orden jeg ikke er med men vil gerne deltage i de næste konkurencer... kan dog ikke valke for har ikke nogen vaske maskine..
men husk hæklerne næste gang *smil*
glæder mig til at stemme
Hvor er I dygtige allesammen (39)(39) Alle taskerne er meget flotte (6)(6)
*172*Jeg fik både set og rørt kinoll's valkede taske igår.
Den er fed, flot og lækker((O))
(jeg måtte lige prale)*120*
så er jeg hjemvendt fra ferie 13dage skøne feriedage, Bornholmer ferien var super fik set en masse og om aften fik jeg strikket min taske nu mangler jeg bare lige at få fotos ind og få den valket i maskinen. ud over tasken belv det til 2½ par strømper i str 29- 30 til min niece der snart har fødselsdag.
fotos skal nok komme forhåbenlig sener idag
Flotte flotte tasker i alle har lavet (39)
Foreningen til gensidig beundring, er det det vores taskeklub skal hedde?(31)
Så har jeg lige siddet her til aften - og hygget mig med at hæfte ender på min færdige taske - *146*!
Så I får lige billedet af taske FØR vask: Vedhæftet fil 22752
Pyyyha - synes den taske ser aldeles enorm ud .... (R)
Så i morgen skal den valkes! (z)
Endelig er taske valket færdig! ((O))
Jeg er tilfreds med selve størrelsen - men kan egentlig ikke li' den "kvadratiske" bund. Desværre synes jeg også, at de smukke farverapporter i uldgarnet er "gået lidt tabt" i valkningen. (33)
I det hele taget blev farverapporterne i dette garn (Sarek) næsten fuldstændig tabt pga. det ret store omfang tasken fik. (F)
Hvis jeg ikke vil bruge tasken, kan den altid agere strikkekurv.
Men dette er ting, som jeg nu kan have i mente til næste taskestrikning! (z)
Nå - men her er den altså:
Sikke flotte tasker I alle sammen har strikket (39)
(qwe Flot taske Strikketøsen - jeg er helt vild med farven.
Tak Enelvest for rosen af min taske. Den er blevet luftet - og er ikke helt så slem, som jeg først troede.
Jeg vil lige samle op på vores taske-KAL igen. *204*
Liste over færdig taske med billede:
1. Mosterkoster
2. Galleri
3. Vandhunden
4. agro
5. Inka56
6. Enelvest
7. minniesmor
8. Anne-Marie
9. Anna Østergaard
10. Kinoll
11. jannie
12. Canterbury
13. Strikketøsen
(reserve: 21. Wendi)
((O))
Liste over kommende taskebilleder fra:
3. Nattrolden
8. SanneG
10. Amanda-m
15. Futte
18. Jane64
19. Johnna
20. anneberg
Jeg véd da, at Nattrolden er færdig med sin taske - og nu er den også blevet færdig. Må vi få et billede at se, Nattrolden?
(asf)
Uha - jeg endte med at bruge hele 10 nøgler af Sarek-garnet!
Løbelængden er 50 meter pr. 50 gr., så der er gået lidt mere til, end de 300 gram som opskriften "brugte". Men tasken blev jo også gjort noget større med vilje. ((O))
Jeg gik op til 192 masker i omkredsen og det synes jeg så bagefter måske var lidt for meget - jeg kunne godt være stoppet ved enten 184 masker eller endda ved 176 masker. Så kunne jeg nemt have sparet et par nøgler garn! *169*
Så er min taske også færdig og jeg er ganske tilfreds med den. Den er strikket i dobbelt kauni i papegøjegarn
Hilsen
Anneberg
Den ser sød ud, Anneberg!
godt gået anneberg !
mums en lækker taske, (qwe farver du har valgt.
det kan i tro i må jeg skal bare lige have denne dumme comp til at vil smide dem ind. der har været så meget bøvl med computerne de sidste dage. så nu håber vi at vi får dem ind i aften mener kæresten at vi kan.
Hej Anneberg,
(qwe friske farver, du har på din taske! ((O))
Jeg skal - som skrevet - have alle taskebillederne klar til den senere afstemning.
Så, Anneberg:
Vil du ikke nok evt. sende mig dit billede, så jeg kan prøve at lægge det ind, så man kan dobbeltklikke på det - og få det op i en større størrelse. Det kan man desværre ikke med billedet af din taske. Altså det gælder bare det første billede, af din færdige taske. *131*
Glæder mig til at se de kommende tasker! (k)
Anneberg din taske ser skøn ud, friske farver (qwe
så er min taske også færdig skal lige vaskes et par gange
Hold op nogen flotte og fantasifulde tasker i har fået lavet elsker bare tasker såer heltmisundelig glæder mig til at se de sidste (bdk
Hvor er det nogle flotte tasker, I alle har lavet((O))
Jeg elsker tasker og har da også lavet flere valkede i forskellige udgaver. Dem kan jeg sætte ind engang til inspiration.
Glæder mig til afstemningen! *172*
så må jeg heller få mit lille taske ind på tråden her langt om længe.
den er strikket i noro silk garden
45%silk
45%kid mohair
10%lamb´s wool
og så er den valket RIGTIG mange gange før den vil gå igang med at gøre noget som helst på både 30 og 40 grader.
den er taget i brug som min lille strikke taske som jeg har med mig når jeg enden sider i bilen og bare skal side eller på arbejdet så har jeg den med ved min side. Jeg er rigtig glad for resultatet Men hvis der skulle gøres noget så skulle den være højer i kroppen "det bliver den næste jeg laver "
Det virker og hold da op hvor er den flot((O))
Jeg afventer lige Nattroldens, Johnnas, Jane64s og måske også Futtes(?) taske(1) - så jeg samler lige op her om nogle få dage.