-
hihi....
alt det med at bande og ikke at bande og alle jeres skønne fortolkninger minder mig om en af de sidste gange jeg havde biologi..
det var på et aftenhold så vi møde kl 5 og havde så fri kl 8. og det var endelig rigtig hyggeligt og sjovt, vi havde en ung lærer på 23 år, (jeg er selv 21) og så havde jeg bare en af de dage hvor jeg ikke kunne sidde stille.. nå men undervisningen begyndte og jeg måtte jo sømme mig til skolen, hmmm...
ja altså så midt i timen siger vores lærer så "sku" og en af de ældre elever (der var stor alders forskel på os) sagde han ikk måtte bande, nej sagde læreern og rette det til "for søren da os", ja og så kunne jeg ikk holde min mund mere og måtte lige give igen, "hvad har Søren med dette at gøre!?"
og det sjoveste var næsten det udtryk vores lærer fik i hoved, "hvor kom det fra?" hehe.. og så kørte (kærligt ment) vi ellers på hinanden hele den aften..
måske skulle man ha være der...... *134*
-
"Vi holdt barnedåb i går for Isabella og Camille (kaniner) og så holdt vi også barnedåb for Gustav(et marsvin) ham glemte vi sku og døbe (for 2 år siden) Karoline 9 år og Mathilde 6år...*120**120*
-
Mindes lige det her indlæg i går aftes da strikketøjet blev kylet ud i stuen med en lang række forbandelser efter..(R)
-
Nej det ved den søde grød, jeg ikke måtte ((O)) Bande altså...
-
I min familie var det ikke specielt velset at bande, men husker da at have hørt min morfar bruge udtrykket ridderskik (skidderrik) om personer han ikke brød sig om
-
Vi fik vasket munden med sæbe , når vi bandede.. Bwardddd
Av eller så for satan... av for søren
av eller så for satan ...av for sae den ene til den anden
av eller så for satan....sagomel
en idiot.. en nok sagt. En lalle glad
ka se at disse allerede er nævnt
helvede...helgoland
fanden....fanø
Der er mange flere..men det er hvad jeg sådan lige kunne komme på
-
mine forældre gik ikke så meget op i det, mor sagde bare at "det lyder ikke så pænt, kan du finde et andet ord?" - jeg bruger stort set samme metode til mine unger (de er 8 år nu) og ved I hvad? De bander faktisk næsten aldrig, og under alle omstændigheder meget mindre end dem de går i SFO med, som kommer fra hjem, hvor forældrene går meget op i at deres børn ikke må bande... for mine unger er der ikke noget spændende eller forbudt i bandeord, de får ikke nogen reaktion eller opmærksomhed ved at bruge dem...kedeligt...
-
Bander vi stadigvæk herinde *120*
-
Jeg kan huske at min morfar altid brugt nogle sjove ord ind imellem, og der er da også blevet et par stykker hængende i mit ordforråd.
I stedet for at sige skidderrik brugte han ordet ridderskik.
-
Helt ærligt...der ryger ski af og til en bette en ud af munden inden jeg får klappet sammen.....
Såsom i aftes da jeg med fuld kraft rendte storetåen ind i et kommodeben...jeg vil slet ikke gentage her hvad.....