-
Hej Helle.
Ja, det grønne så jeg også de havde hos eventyr garn ( og en ny orange/gul). Det er vildt skønt i farverne. Jeg elsker jo noget med kulør på.
Hvad hedder det nye sjal, Du strikker. Det ser spændende ud. Gad godt prøve at få fat i det. Det ser heller ikke vanskeligt ud.
Er der en forhandler, designer eller andet, så man kan finde det. Var ikke på messe, hverken i Vissenbjerg eller Roskilde.
Lige nu sidder jeg med 500 masker på pinden. Det er dæleme en stor omgang - og tung.
Strikke Marie(H)
-
Det er rigtig flot (qwe
hvor mange forskellige mønstre består sjalet af?
-
(a)Jaini 10-11 forskellige--og flere går igen ,nogle enkelte laves kun en gang--Men det er nemme mønstre og godt beskevet((O))
-
Er firkanterne strikket samme med det samme lige som i dominostrik? Det ser bare så spændende ud! Tillykke med det fine resultat!
-
(R)TaKKKKK (R)
Og StrikkeLene --Ja du samler masker op fra de andre firkanter efterhånden og det er ikke svært og man strikker sammen med de foregående også--det kommer sådan set ret naturligt.
jeg skal nok sætte billede ind af det nye,men det skal lige skifte farve først så der er noget at se på (a)
-
Det er et super flot sjal og et meget godt stykke arbejde, du der har fået lavet.
(xyk)
-
der er da et super flot sjal du har fået lavet dig godt du kom i gang med det jeg er også godt igang med det jeg skal strikke til dig
-
(z)Tak igen---Og jeg glæder mig vildt til det sjal MMajken,det har længe været et stort ønske (og det kommer jeg aldrig til at lave)((O))Det her dominonoget kan jeg overskueæøs
-
(z)Tak igen---Og jeg glæder mig vildt til det sjal MMajken,det har længe været et stort ønske (og det kommer jeg aldrig til at lave)(x)Det her dominonoget kan jeg overskue(a)
-
2 vedhæftning(er)
Vil da lige vise hvor langt jeg er med mine sjaler
Billed 1 er SuperKarlas ønskekappe i grå /sort/lilla/ kauni,er et par firkanter længere fremme((O))
Nr 2 er et sjal i Dominostrik---Det er lidt snyd for jeg mangler kun 3 firkanter og trekanterne --men vil ikke tage et nyt billede nu--Det har været sjovt at strikke .Det er også i Kauni---Mørk og lys grøn/gul og brændt orange
Men har soldet --en masse garn---EVilla i de skønneste farver.
1 i Grøn/grøn
2 Grøn/sort/lilla
3 Turkis/lys blå grå
4 råhvid/rød /lys rød
Plus det Kauni jeg har fået fingre i,så der vil helt sikkert komme flere sjaler herfra(a)Man må jo nok sige at de flerfarvede garner vildt flotte til sjaler