Vedhæftet fil 86155
Hentet hos Bøjlestangen, Bistrup Kirke, 3460 Birkerød
Printable View
Vedhæftet fil 86155
Hentet hos Bøjlestangen, Bistrup Kirke, 3460 Birkerød
Vedhæftet fil 86157
Hentet hos Lille My, 3460 Birkerød
Så fik vi 3 SÆKKE med garn fra Sine Tusinde takVedhæftet fil 86159
Så har Jens/haven været ude og rulle igen, og det var han kom hjem med Vedhæftet fil 86165 der er både stearinlys til vores lysstøber morstrik 2 bagege vogne, som kommer ned på Køge og KBH depoterne , lidt stof frimærker og en masse garn, så var der ryddet op ved giveren.
Endnu en pose med blandet garn fra min arbejdsplads, er kommet på depotet
Vedhæftet fil 86166
Vedhæftet fil 86168 vi havde besøg på depotet af en fra Medusa i Holbæk som gerne ville donere noget garn, og så til gengæld beder om nogle lommevenner til deres krisecenter
Vedhæftet fil 86170Vedhæftet fil 86169 og garn doneret af butik Ved Højen i Høve
Poul har hentet garn på Hedehusene bibliotek til Varmestuestrik
Tusinde tak til de venlige giver - vi skal nok få en masse strik ud af det til de hjemløse
Jeg har modtaget garn fra min fodterapeut som havde en kunde som spurgte hende om hun kendte nogen som kunne været interesseret i strømpegarn både hele ngl. men også rester, hun sagde med det samme ja, jeg kender en som gerne tager imod og der strikkes til de hjemløse og det syntes kunden var rigtig dejligt. Så måske er det ikke sidste gang der kommer noget fra kunden af. Vedhæftet fil 86209
så er der kommet en sæk garn mere til depotet tusinde tak til giverenVedhæftet fil 86211