Jeg ville lave en prøve med 1,5 og se hvordan det ser ud. Hvis det heller ikke passer, så synes jeg du skal regne om til den pindstørrelse hvor du synes din prøve blev pænest.
Printable View
Jeg ville lave en prøve med 1,5 og se hvordan det ser ud. Hvis det heller ikke passer, så synes jeg du skal regne om til den pindstørrelse hvor du synes din prøve blev pænest.
Okay så må jeg vist bare ofre penge på sådan en :-P
Hvis du ikke har en i forvejen, så kan du jo eventuelt høre, om der er nogen herinde fra Vejleområdet, som du kan låne den af - det er jo i første omgang bare til at lave en hurtig prøve med, så med mindre du tror du bliver helt vild med at strikke så små ting, så ville jeg låne mig frem :)
ja men jeg kommer jo nok til at strikke kjolen på pind 1,5 så jeg kan lige så godt købe den for der er jo nok ikke nogen der vil låne en rundpind ud resten af året :-P Men måske jeg skulle skrive den ind under købes!?
Der er ikke nogen i kigkassen, og Hundeuld er ikke sikker på der er noget på depotet så jeg ender nok med at tage ud pg købe en, det kan jo også være jeg bliver glad for det og bruger den til andet, ellers kan jeg jo sælge den senere :-P
Fik du den færdig ? *141*