Gider du finde navnet på det sjal så skal jeg se på det for vi kan da ikke have at du ikke har dit eget sjal søde Lene. Og jeg mener det jeg gør det gerne for dig :-)
Printable View
ok ...ja men det er også flot ...godt din søster ikke er bange for at fremføre sig på oxfordengelsk ....*120**120*
Det er det her i det link, du selv lagde ind her:
http://www.straw.com/cpy/patterns/sc...you-shawl.html
Tror du det er meget svært?
Det kan godt vente.
Jeg har rigeligt i gang lige nu.
jeg sender stadig gerne opskriften til jer men vi er rigtig mange der har den nu så efterlys den lige herinde inden min pm boks fyldes med mailadresser på dage hvor jeg ikke lige er ved pc'en.
lene starter på din opskrift i aften den anden er færdig *141* vi kan jo ikke have at søsteren keder sig vel??? (n)
Så nu sidder hun og *306 med sin*101*
Lige nu er jeg begyndt på den bluse i neverkont, som jeg har startet på et par gange.
Jeg skal lige over i den rigtige tråd.
Tak for opskriften.
Hvad mener man med at strikke 2 masker sammen omvendt. Skal man strikke dem drejet ret sammen?
Du kan hilse din søster og sige, at det er godt, at hun taler britisk engelsk og ikke amerikansk engelsk. Jeg kan også bedst lide det rigtige engelske sprog, hvor "a" udtales som "a" i hare og ikke som "a" i banan. Det skal så langt ned i halsen som muligt. Jeg så faktisk min gamle engelsk lærer i Hjemmet i sidste eller forrige uge. Hun hedder Vivi Guldagger og bor i Bisserup, hvor hun går rundt og fotograferer planter. Hun var sådan en sød lærer.