-
1 vedhæftning(er)
Jeg fik ikke nogen ledning, men en dims til at sætte det lille kort fra mit kamera ind i og sætte ind i computeren. Så jeg har nu taget et billed af den ufærdige bøllehat og overført det til computeren.
Jeg er nu ved 10. og sidste kile. Så skal jeg hakke kant og skygge på. Måske hakker jeg også det lille hul foroven sammen.
Vedhæftet fil 43967
Ufaerdig boellehat1 002.jpg (25,3 Kb)
-
hak
det ser da godt ud - godt gået strikkelene
-
Ja, ikke også?! Nu skal jeg snart hækle den sammen og lave kant og skygge på.
-
Hurraaaaaaaaaaaa! Jeg har lige fået en e-mail fra Adlibris.com, at min nye hakkebog er på vej. Det er den, du anbefalede mig, VTJ.
-
gud det ser da bare godt ud. Kan man bruge en alm. hælkenål?*141*
-
hak
i princippet kan du godt, men du skal huske at alle maskerne skal kunne være på pinden
-
Jeg har 30 masker på pinden, de få gange, jeg har dem alle sammen på - på én gang. Så hvis du har en hæklenål, hvor du har plads til 30 masker, så kan den godt bruges. Men når du så skal hakke skyggen bagefter, så er du nødt til at have en hakkerundpind (evt. en knit pro wire med en hakkenål i hver ende). Dem kan du købe hos Jannie her på Rokken.
-
hak
du kan også købe dem hos Hostrik som har en banner på forsiden
-
Nu er jeg nået dertil, hvor jeg skal hækle første og sidste kile sammen. Men af en eller anden mærkelig grund, så er første kile blevet lidt større/længere end den sidste. Jeg forstår det ikke, fordi det er samme hakkenål, jeg har brugt hele tiden. Det er nok opslagningen af luftmasker, der er blevet lidt for stor. Jeg skal nok få det til at passe sammen alligevel.
-
Hvor du kan strikkelene (qwe dejlige farver du har sat sammen.