-
Jeg bruger min pc og mailer meget, men julekort skriver jeg i hånden.
Jeg skriver en lille personlig hilsen. Men hvis jeg et år ikke når det, så stresser jeg ikke over det. Hvis jeg kun har tid til, at skrive "glædelig jul og godt nytår", så syntes jeg det kan være lige meget.(2)
-
Tak for hint om julemærket, nu er det installeret, så det kommer på alle mine mail.((O))
-
Ja jeg har også været der Hundeuld. Det er 3. år jeg bruger e-julemærket. Synes det er en smuk måde at støtte Julemærkehjemmene på (qwe
Mafalda... Jeg synes, du har klaret balancen fint *131*
-
Mange tak Zep så tror jeg at jeg vover at sende kort i år også :P
-
Mafalda, jeg ville blive varm om hjertet af den formulering du skrev, hvis det var mig der fik dit lysfest- og julekort (z)
Sidste år købte jeg et pænt A4 papir med en julebort. Derefter skrev jeg på pc'en om hvad der havde rørt sig i vores liv det sidste år - en dansk og en engelsk udgave blev det til. Til sidst skrev jeg en personlig hilsen i hånden på papiret. Et par stykker, som havde haft et hårdt år med dødsfald og sygdom tæt på fik en lang personlig hilsen, andre en kort hilsen. Til sidst blev de lagt i en kuvert og sendt med årets julemærker, som min mor altid gjorde da vi var børn (z)
Jeg stressede ikke over årets julehilsen og alle kom afsted i ordentlig tid. (2)
-
Hej Else
tak for dit svar, det glæder mig at jeg har kunnet skrive det rigtigt :) så skal det jo nok lykkedes :)
Mafalda
-
Tænk engang, jeg sidder her 10 dage før juleaften og spekulerer over, om jeg nu har husket at skrive til alle dem, der dukkede op i tankerne (uæa Dét er aldrig sket før...