Og jeg siger rigtig mange tak for roserne - det er en virkelig stor glæde og fornøjelse at sy noget til en, der bare er så glad for det jeg laver!!!
Så fik jeg pyntet lidt vokaler her til aften og de er selvfølgelig røde da jeg har en ide med dem men det men der arbejdes i små etaper da jeg har mange pojekter igan lige pt*120*
Dejlige vokaler.
Jeg kan godt lide dit udtryk med "mange projekter pt"
Er det ikke altid "pt" hos dig? : )
(qwe De røde vokaler minder mig om min skoletid.
Rigtig fine som sædvanlig Lene(39)
Det gælder jo om at finde på sjove og skør men også lidt brugbare ting til min venindes fødselsdag så idag blev det denne her og nu er Line på 10 år gået igang med at hækle en i Rød som kan bruges til Jul :-) (den skal hendes mor have....
Høm høm..host host....var der ikke én der havde ondt i fingrene og skulle holde en pause?!? *120* Men hvor er det en fin "lysestage" (qwe
Lene for hulen da sikke dog du kan Den er da bare vildt sød din lysestage
Hvor får du dog alle de gode ideer fra ..........
Bubbihund fingerne har det ok idag((O)) men jo de var rigtig ømme og trætte igår.
Tak for roserne og her er en ide mere((O)) jeg får god hjælp af Line idag, hun nyder at hun kan hjælpe mig med mine ideer.
Vedhæftet fil 59630
Så fik jeg i morges lovet at jeg ville lave en Smølffine og så måtte jeg jo lige hækle hende her til aften, jeg er selv ret stolt af hende, de smølfer er bare sjove at lave:-) og der er jo mange forskellige så bare kom igang Lene sagde Line tidliger idag*120*
Vedhæftet fil 59640