Hej alle. Jeg er ny her på "Rokken " og min store hobby er maskinbroderi.
Jeg har en Brother PR 600 som jeg er rigtig glad for
Printable View
Hej alle. Jeg er ny her på "Rokken " og min store hobby er maskinbroderi.
Jeg har en Brother PR 600 som jeg er rigtig glad for
Hej. Jeg har en Brother PR 600 broderimaskine som jeg er rigtig glad for
hej allesammen!
jeg har købt en pfaff 2124 fordi jeg så inderligt ønskede mig en broderimaskine, men hvor er jeg da bare blevet skuffet, da jeg slet ikke kan finde ud af den, og min forhandler er ikke særlig hjælpsom. så jeg tænkte på om der er nogen her der kan hjælpe mig med nogle spørgsmål?
problemet er først og fremmest at jeg ikke kan få motiverne frem på skærmen når jeg sætter kortet i symaskinen, skal det ikke komme frem på skærmen så snart jeg sætter det i symaskinen?
min forhandler siger at det kan være kortet der er noget galt med, men så fik jeg et andet kort med hvor der allerede er motiver på men dem kan jeg heller ikke få frem
Jeg har en Pfaff Creative 2124, som nu efterhånden snart er 6 år gammel. Og jeg er MEGET glad for den. Din må være af en noget nyere dato end min, for min har ikke en skærm hvor motiverne bliver vist. Jeg synes da at du skal ta' maskinen og broderidelen med til din forhandler, og så vise ham/hende problemet, så de kan hjælpe dig. Håber du får løst det, for det er virkelig en skøn hobby.
Hej
jeg har lige fået en Bernina Artista 630
så hvis der er en der har sådan et dyr også, ja så vil jeg da meget gerne i kontakt med dig/jer.
Hilsen Lisbeth
Hejsa
Jeg har lige købt en Pfaff creative 2.0, med 4d embrodery extra.
Jeg glæder mig helt vildt til at komme i gang med at udsmykke tøj m.v.
Hej. Jeg har en Pfaff 2170, som jeg har haft i 1½ år.
Så har jeg fået en Bernina Artista 830 og programmet Editor v6. Jeg har beholdt Designer v4 på computeren, da der er ting jeg kan lave i designerprogrammet, som ikke kan laves i editorprogrammet. Begge kører perfekt - og også min 830. Den gik i bytte med min Bernina Artista 200, så nu er jeg den lykkelige ejer af en Bernina Artista 630 samt min nye 830. Jeg lavede en fin byttehandel hos Kjærgaard symaskiner i Hjørring, hvor jeg også har handlet overlock maskine.
Lisbeth, har du fundet ud af noget m.h.t. din 630? Ellers kan det godt være, jeg kan hjælpe med noget.
Hilsen Birte
tillykke med vidunderet
Jeg har fået købt min drømme maskine, Husqvarna Designer Diamond.
Super lækker og kører som en drøm.
Dog har jeg det problem at den Lukker ned og slukker hvis jeg syr eller broderer i noget tykt som den har svært ved. Det er ikke hver gang og nogle gange sider den også som den skal : Motor overbelastet.
Dete er temmelig irriterende især hvis det er midt i et brderi med mange sting. Så skal man finde ud af hvor langt man var kommet og tage rammen ud og kalibrere forfra.
er der andre der har haft samme problem med en Husqvarna?
Jeg har talt med dem i butikken og vi kom frem til at det var fordi jeg ikke brugte rigtig undertråd, men den har også gjort det siden med rigtig undertråd og under almindelig syning.
Mange hilsner Frederikke.