Du skal kun sende den afsted én gang selv om den kommer med noget sludder om at prøve igen. Det virker i hvert fald her hos mig.
Printable View
Godt du er vågen Morstrik :)
Så sker der noget nyt på hoved depotet, morstrik -haven og jeg skulle meget gerne prøve på at få en lille film i kassen, som vi kan bruge på farveladeponcho siden, nu får vi se om det vil lykkes. :)
Selvfølgelig lykkes det *103* jeg glæder mig til at se hvad der kommer ud af det
Der skulle vel ikke være nogen der har ledige hænder den 31-5-15 fra kl 10 til 13 som vil bruge dem på hoved depotet Højby skole 4573 Højby
Vi trænger til at komme i bund med en masse små ting så som hæfte ender på venteværelse halstørklæder - soter det ind kommende garn - lægge og tælle en masse varmestuestrik ting op på hylder og noget af det i flytte kasser - spole en del garn op til KITs
Ja der er meget men det er små ting altså ikke tungt arbejde.
KOM OG GI EN HÅND MED
Dejligt der er Aase -Lillian -Marion - Jens også mig der kommer; men vi kan godt bruge flere.
Så kommer Anni Bente også, det er dejligt.
DEer blev godt nok knoklet igennem i søndags af Marion fra Bedstes kælder salg - Lillian - Helle Warming -Aase - Jens og mig.
Næsten alt kom på plads inde fra KBH
Billederne oser af jeres flid, imponerende!
Se nu her hvor der er stablet Vedhæftet fil 83350