Så fik jeg lavet 4 stk sort bøjler med hvide blomster, som jeg tro sønnen og svigerdatteren gerne vil have når de ser dem*120*
Så fik jeg lavet 4 stk sort bøjler med hvide blomster, som jeg tro sønnen og svigerdatteren gerne vil have når de ser dem*120*
Det blev også til 2 børnebøjler hvor jeg satte nogle knapper på
Idag var jeg heldig at have min venindes 3 tøser mens deres mor og far var ude og høste og så havde vi jo masser af tid til at være kreative *120**120*
Vedhæftet fil 58653Vedhæftet fil 58654Vedhæftet fil 58655
Vedhæftet fil 58656Vedhæftet fil 58657Vedhæftet fil 58658
Jeg har hæklet det røde som Line er ved at sy knapper på det skal blive til en taske, meningen er at hun selv skal lave den færdig. (jeg var igang med at hækle den røde taske før hun selv gik i gang med at hækle og nu er hun selv super go til det)
Den hæklet fantasi fugl er en Stine har tegnet og jeg har hæklet men hun har fundet garnet frem og holdt skarpt øje med mig om at jeg gjorde det rigtigt*120*
Mia har brugt hele dagen på at pynte alle mine bogstaver der ikke var pyntet og hun har været særlig om hyggelig og er super glad fordi hun nu fik lov til at bruge min varmlim pistol den nye er bedre til tøserne end min den ældgamle der blev meget meget varm avav
Da jeg arbede min mors spisestuestole ville jeg gerne have andet betræk på dem, og kom straks til at tænke på at jeg måtte have Elise med på ideen for jeg ville lokke hende til at sy det*120* Og jeg var super heldig at hun sagde ja og heldigvis var der ingen tid på hvornår de skulle være færdige, men i fredags var jeg så ude og hente det første betræk og nøj jeg syntes det vare lige som jeg jo havde ønsket det((O))
Cubik havde så lovet at hjælpe med at sætte betræk på så hvor heldig kan jeg lige være.
Så nu kommer der lige lidt billeder af det første stole betræk og i går kom Elise så lige forbi med 2 stk betræk mere så nu skal jeg igang med at gøre 2 stole klar så cubik imorgen kan sætte betræk på de næste, også mangler der kun 3 stole men de skal nok blive færdige når Elise har tid og lyst til at sy*120**120*
Vedhæftet fil 58792Vedhæftet fil 58793Vedhæftet fil 58794
Vedhæftet fil 58795Vedhæftet fil 58796
Jeg har haft nogle vældig travle dage med at få gjort ting færdige*120* men jeg elsker det jo heldigvis.
Idag fik jeg og Cubik så lavet 2 spisestuestole mere færdige. Forleden aften da jeg passede tøser mens deres mor og far høstede ja så fik jeg hæklet kanter på en stak karklude, ja hvad skal man ellers lave når tøserne sover*120*
Idag har jeg så fået samlet de sidste julemands grydelapper som jeg fik en bestilling på efter jeg havde laver dem sidst*120* 5 par på bestilling og så et ekstra par som min svigerdatter får i fødselsdagsgave.
Så blev der nogle ganske særlige rensdyr færdige.
Og jeg fik i nattes løb også lavet en masse ikke mindst fordi det lynede og tordende rigtig meget her normalt høre jeg det ikke men det var vældig højt, men så blev der tid til at lege lidt med at få lavet en opskrift til Buld-A-Bear sko*120* og jeg fik afprøvet opskriften på kasketen som var i Hendes verden for nogle uger siden og den er bare nem så nu har hækelnålen fået turbo på*120*
Takker for roserne og lige nu går det rigtig stærkt *120* men med dobbelt garn og stor hækelnål ligner det jo hurtigt noget*120*
Så fik jeg endelig prøvet at hækle et par små kaktuser, de bliver bla. til et par af de gaver min veninde skal have sidst på måneden og jeg mangler en del endnu så hæklenålen skal på over arbejder september måned*120*
Vedhæftet fil 59095Vedhæftet fil 59096Vedhæftet fil 59097Vedhæftet fil 59098
Endnu en lille bøjle blev færdig og så måtte jeg altså lige ligge dette sjove billed ind som er af 2 af mine store killinger som elsker at ligge på denne hylde på badeværelset*120*
Endnu et par julemandsgrydelapper er lavet og et par limegrønne grydelapper blev det også til som skulle samme vej:-) mønsteret er lavet efter min mormors gamle grydelapper jeg fant hjemme hos min mor:-)
Jeg har gang i en masse blå hvaler (50 stk) som skal bruges i slutningen af måneden men 15 stk er nu helt færdige, så det er ok at det er regnvejr i dag og igår for så har hæklenålet været på arbejde*120*
Misserne har også fundet en ny soveplads selv om der ikke er så meget plads så lå den der i flere timer*120*Der kan selvfølgelig også ligge 3 næsten 4 store killinger på et stolesædde som ligger og venter på at blive ombetrukket *120*
Vedhæftet fil 59282Vedhæftet fil 59283Vedhæftet fil 59284Vedhæftet fil 59285Vedhæftet fil 59286Vedhæftet fil 59287