Jeg har også lige købt Designer 1 usb i onsdags:-) og er rigtig glad for den. Jeg har endnu ikke prøvet at hente broderier og er da spændt på om jeg kan finde ud af det. Dejligt at man ellers kan finde hjælp her.
Printable View
Jeg har også lige købt Designer 1 usb i onsdags:-) og er rigtig glad for den. Jeg har endnu ikke prøvet at hente broderier og er da spændt på om jeg kan finde ud af det. Dejligt at man ellers kan finde hjælp her.
Hej
Jeg har altid haft Brother... det bare mit mærke. Det super brugervenlige og robuste.
Pt. har jeg en iv. 1500D(z) og det kan klart anbefales.
Før havde jeg en 1200, den var også fin men bedst er nu min 1500. Jeg er så forelsket i den*120*
kh pia
Hej *153*
Jeg har en Pfaff Creativ 2.0
Jeg har haft den i lidt over et år og kan efterhånden finde ud af at brodere men ind i mellem driller den godt nok.
Jeg har fundet utrolig mange gratis broderier på interne.
(H)Det er en dejlig hobby.
Hilsen annlin
Min symaskine er en Husqvarna Sapphire 850, og jeg er SUPERglad for den! (50)Den kan ikke brodere, men til gengæld tygger den igennem ALT, uanset hvor kraftigt det end er.
Jeg har en pfaff, 2144 overvejer og købe den sidste nye
Søster
Jeg har en 2144,så den er næsten magen til din, har haft den i ca 3 år,(dejlig Maskine) hilsen søster
Jeg har en Pfaff creative 2170, der kører som en drøm. Den kan det hele og lidt til (i hvert fald mere end jeg kan)
Hej med jer. Jeg sad lige og skrev et langt indlæg, men det forsvandt, kom vist lige til at trykke på en knap.
Kan se, at der ikke er ret mange der har pfaff broderimaskiner, og at de fleste er glade for deres maskiner. Jeg har selv været på et privat kursus på Sjælland og desuden anskaffet mig de amerikanske CD'ere til 4D suite. Det er helt geniale undervisnings skiver, som absolut kan anbefales. Uden mit besøg på Sjælland og disse CD'ere var jeg aldrig kommet igang.
Jeg kører helt sikkert til Sjælland igen (hun var kanon dygtig til at undervise), for at få noget mere undervisning. Dog ville det også være dejligt, hvis der var nogen i det sønderjyske, som havde en broderimaskine ikke nødvendigvis en Pfaff Vision 5, men som også havde 4D programmet, så det var lidt lettere, hvis vi skulle mødes engang imellem og udveksle erfaring. Så findes der nogen hernede, så skriv endelig.
Er der nogen der har erfaring med applikation på broderimaskine???? Er helt på bar bund, har ikke applikeret på maskine før.
Mange hilsener Pia
Jeg har en Pfaff Creative 2124 - og er vildt glad for den(z). Har også creative software - 3D embroidery system.