-
4 vedhæftning(er)
Så er det igen tid til at få lavet en masse hæklet dyr der er virkelig efterspørgelse på dem lige pt. så hækelnålen gløder så i aften fin jeg den første bestilling helt færdig, her var et ønske om hæklet øjne :-) jeg syntes faktis selv de blev rigtig søde.
Vedhæftet fil 58210Vedhæftet fil 58211Vedhæftet fil 58212Vedhæftet fil 58213
Og så er det igang med at gøre den næste bestilling færdig*120*
-
3 vedhæftning(er)
Takker for jeres dejlige kommentare. I denne uge har jeg en af mine veninders store pige på 10 år på besøg og hun strikker og hækler på livets løs og hun skal nok blive til noget hvad håndarbejde angår:-)
Hun er også god til ar få sat mig i sving (som om jeg ikke kan klare det selv hihi)
så her er endnn et lille dyr set dagens lys her idag nemmelig en lille rød ara.....
Vedhæftet fil 58221 Vedhæftet fil 58222 Vedhæftet fil 58223
Så kære bubbihund det var så her jeg skulle bruge de popcorn jeg ikke kunne hitte ud af og så er det bare så enkelt med din super hjælp.(awd
-
4 vedhæftning(er)
I aftes sad jeg og knoklede med den hæklet kænguru den første jeg lavede for snat længe siden var jeg bare ikke tilfreds med men nu lykkes det hurra og jeg måtte så selv designe en ænguru unge til for den havde jeg ingen opskrift på og på kænguru moren var der også en del fejl i efter min mening men nu er de rettet på min lap papir*120*
Vedhæftet fil 58231Vedhæftet fil 58232Vedhæftet fil 58233Vedhæftet fil 58234
-
1 vedhæftning(er)
Idag har jeg pakket disse dyr som venter på at blive sent afsted til et nyt hjemVedhæftet fil 58292
-
1 vedhæftning(er)
Disse er pakket og sent en tur til Ungarn så jeg håber de kommer godt frem.
Vedhæftet fil 58293
-
2 vedhæftning(er)
Så fik jeg kastet mig over et par Julegrydelapper jeg har fundet billet for længe siden her på rokken men opskriften dur ikke for mig når den ikke var på dansk men når jeg kigger på billedet tænkte jeg at det jo bare var 2 stk oldemors firkanter og så lidt forskelligt så det kunne kommer til at ligne en julemand og vupti så var den lavet. Faktis havde jeg 2 par på bestilling og samtidig fik jeg lavet et par til min veninde som bliver 50 hvor jeg jo har bestemt at hun skal have mange hjemmelavet gaver*120**120*
-
1 vedhæftning(er)
Så fik jeg endelig afprøvet en opskrifft jeg har haft liggende en del måneder*120* men nu er det jo snart ved den tid at der skal hygges inde og vupti så står julen sørmer for døren*120*
Så dette lille rensdyr hoved blev ligt hæklet men så manglede der øre i opskriften men godt jeg så bare selv kan lave nogle*120*
-
2 vedhæftning(er)
Dette er hvad jeg fik lavet hos Elise hvor vi havde en rigtig hyggelig krea eftermiddag sammen
-
1 vedhæftning(er)
Jeg måtte da lige lave en børnebøjle færdig inden jeg hopper i seng, så kan jeg udtænke nye børnebøjler mens jeg sover*120**120*
-
2 vedhæftning(er)
Så blev der også en lille bøjle med et lille grisehoved en en med bogstavet Q