Det kunne jeg også tænke mig at vide, ----og sover du ikke?*141*
Takker for roserne og det er altid dejligt at kunne give inspriation til andre af hvad man går og laver.
Jo jo jeg sover hvad jeg har brug for og det er til tider en del*120**120* (dog er jeg herre over alt min fritid)om der er noget min hækelnål ikke kan tja det ved jeg ikke har ikke prøvet alt endnu men en del, så dejligt at kunne hjælpe andre og dele ud af ens erfaring(awd
Så fik jeg lavet endnu en nessie til en fødselsdagsgave til en veninde + 3 par sokker som er nogle der har ligget længe og ventet på at blive gjort færdige til en anden veninde*120* men nu er de færdige og kan streges fra min lange liste((O))
Vedhæftet fil 58044*306Vedhæftet fil 58045
Tænk, at selv du har ufo'er *131* jeg troede, at alt der kom mellem fingrene på dig, blev lavet lynhurtigt færdigt (qwe fine ting du har lavet.
Så fik jeg et par sokker færdige mere men disse er til en som har sat nye vinduesglas i for mig så det kalder jeg en ok betaling for vi er begge tilfredse, ja tænk at kunne få lavet nogle småting som man ikke selv kan klare og så betale med dejlige varme sokker:-) Vedhæftet fil 58130 en lille størrelse 44/45*120*
sikke en (qwe byttehandel
Hej Lene.
Det var da en dejlig byttehandel. Og nogle dejligt anderledes sokker :-)
Joannadk
*141* må altså være en laaaaaaang liste du har for dine pinde gløder da hele tiden ((O))