WAUW.... FLOT model(ler)..... det varme sæt ser dejligt varmt ud, og han ser glad og charmerende ud
Printable View
WAUW.... FLOT model(ler)..... det varme sæt ser dejligt varmt ud, og han ser glad og charmerende ud
Jeg har lavet noget 3 trådet garn, hvad de indeholder, ja det er min hemmelighed (bdm)
Men her er der så brugt 1 ekstra slags garn, nemlig ren hundeuld, får at disse luffer skal med tiden have en pels kant (nvb
De bliver sendt afsted til en rokke pige, lige så snart jeg har hendes adresse.. som en bytte handel
Lækre! Jeg faldt omgående for den hundekant der! (skrevet bag øret)
Da jeg så Kauni garnet første gang,
tænkte jeg det kan du da lave selv
Jeg fik vist også købt et par bundter af kauni garnet, inden jeg selv kom igang (ghf
Men her er resultat, dog har jeg ikke fået strikket af det endnu, men det kommer.
Et par små fakta hvis du selv vil gå i gang med at lave det samme
Du skal have lavet så mange spoler du regner med der skal være til det du vil lave,
det går ikke at stoppe midt i det hele, for at spinde 1 spole til
Og når du begynder ar tvinde, så ikke noget med at tage telefon - skrigende unger og andet, du bliver ved til du er færdig med alle de spoler du skal have, for det er hunde svært at sætte sig ind i , hvor langt var det nu det var jeg var nået.
1.Det gælder om at have mindst 2 spoler af hver farve type.
og man sætter dem i den række følge man vil have garnet,
hele tiden flytter man en tråd, i længde man har tænkt sig garnet skal være
2.Man begynder og slutter med den sammen farver på hver spole, ellers bliver det noget rod
3.Her er det færdige resultat, nu skal der strikkes
Vedhæftet fil 3233 Vedhæftet fil 3234 Vedhæftet fil 3235
Jeg har skrevet til Bente - men altså : hun er bare for sej!!
Ihhh altså, hvor er jeg spændt på det færdige resultat.
Hvordan gjorde du ?
Nej hvor er det flot - jeg glæder mig godt nok til at se et sjal eller andet i det.
det er bare superflot, men selvfølgelig kunne du gøre det
Hvor er det bare flot, du er s.. altså ved at være for skrap
Skal det så hedde Bente-garn ....og hvad skal du lave af det
Jeg er rigtig spændt på at se resultatet, det er lige en af mine favoritfarver
Nej det bliver det ikke, her kommer garnet til at koste 2 kr pr gram.
også fordi der bliver en del spild på spolerne.
Laurine spørger :
Skal det så hedde Bente-garn
Ja, det har jeg bestemt, for det garn er jeg meget stolt af (ghf
I skal nok få lov til at se det færdige resultat, det bliver en trøje jeg "fik i hoved" imens jeg lavede garnet