Dejligt at i har klaret det Poul Erik og dig *131* og rart det hele kunne være i bilen.. Var det ikke helt mærkelig at kører med en lettet bil hjem ((O))
Printable View
Dejligt at i har klaret det Poul Erik og dig *131* og rart det hele kunne være i bilen.. Var det ikke helt mærkelig at kører med en lettet bil hjem ((O))
Den 21-10 kl 10 får vi besøg af en journalist fra Hjemmet på hoved depotet. ((O)) hun vil skrive om vores varmestuestrik.
Det lyder spændende, må huske at købe bladet når det kommer i.
Det lyder godt. Jeg læser Hjemmet hver uge, så jeg skal nok købe det.
Så blev bilen fyldt op igår og afsted til KBH med alt det -ind på KBH depotet og hente en omgang mere - lige fordi Erna efter alle hendes dejlige strømper videre til KBH depotet igen for at fylde vognene med sække fra Bornholm så de kunne komme frem derinde i morgen, så kunne der ikke være mere Vedhæftet fil 81135 og idag har så gået med at pakke bilen ud og lægge på plads Vedhæftet fil 81136 siden skulle der lige ryddes op til fotografen kommer Vedhæftet fil 81137
Hvor er I flittige alle sammen (k)
Hold da op *mae*
hatten af for at I kan klare alt det slæw.......
Tusinde Tak - glæder mig til at komme ind på depotet og kunne komme lidt rundt igen.
I to - er de mest flittige mennesker - tak fordi I er til.
God weekend - knus Anni
Hvem sige København skulle være spændende at bo i særlig på Vesterbro..
I dag skulle vi udlever varmestuestrik til Istedgade 20 + nr 100 + Colbjønsgade 12 og mændens hjem lille Istedgade.. de ligger sådan indenfor en radius af ca 50 meter, det tog 1½ time at få det gjort, efter vi var kommet til Istedgade. Parkerede oppe på fortove og inde på privat pladser til sidst, vi kunne ikke komme til at parker bare nogenlunde i nærheden af stederne. Ringede til stederne så de til sidst måtte komme og hente ved bilen. Kors hvor var vi trætte og glade for , at fra næste år skal de slev hente ved Københavner depotet. Puha lykkelig for at komme hjem til vores egen lille rolige parcel igen og nu er der så 14 dage til vi kører igen til KBH.
Så har jeg gennem læst artiklen der er skrevet om vores arbejde i ugebladet Hjemmet, håber i også kan lide den, når den kommer på gaden.