*213*Sikke mange flotte sjaler, der blev i denne tråd *107*
Og Zep det gør ikke spor, at du viser sjalet igen. Det er sjovt at se dem sammen og det blå er jeg særlig begejstret for.(39)
Printable View
*213*Sikke mange flotte sjaler, der blev i denne tråd *107*
Og Zep det gør ikke spor, at du viser sjalet igen. Det er sjovt at se dem sammen og det blå er jeg særlig begejstret for.(39)
Tak skal I have (z)
Og tusind tak til "pigen", der opfandt maja-sjalet samt klasus for alt mulig hjælp til at komme igang med det (qwe
Jeg regner med at skulle strikke 2 sjaler mere, men i hjemmespundet garn, til efteråret. Med lidt held bliver det ene til mig selv *120*
Vær venlig at klikke på Hurtig-svar ikonet i posten ovenfor, for at aktivere Hurtig Svar.
Øh hvorfor det?
Jeg kan bare ikke finde ud af at få tekst og billede ind samtidig - men øverlse gør jo mester.
Men sjalet i #224 er strikket i dobbelt garn og måler 65 cm midt bag
Nårh ok.
Jeg bruger "Besvar" knappen under emnetråden. Derinde skriver jeg mit indlæg/meddelelse, ruller lidt længere ned, trykker på "Administrér vedhæftede filer", gennemse, vælger mit foto på min maskine, upload. Når den er færdig med at uploade er foto vedhæftet indlægget/meddelelsen, når jeg trykker "Send svar".
Fint sjal (z)
Jahh nu fik jeg det til at du´i min tråd med håndarbejde 2010
Så nu fik jeg endelig taget billede af mit Maja sjal......det er strikket på p- 6½ i Lucca Fino, og vejer 138 gram.......det ikke lige mig, men jeg har i dag haft besøg af en der var ved at falde i svime over det, så det er en oplagt fødselsdagsgave.
Det er sødt, Agro.
Jeg må se at få tid til at gøre noget mere ved mit.