Tak det er noget hårdt garn og giver ømme fingre, skidt bare resultatet bliver godt. Der er selvfølgelig lavet flere små prøver som blev kogt og vaske på forskellige grader. 60 grader blev bedst ellers var jeg ikke gået igang med dette sjal.
Inger
Printable View
Tak det er noget hårdt garn og giver ømme fingre, skidt bare resultatet bliver godt. Der er selvfølgelig lavet flere små prøver som blev kogt og vaske på forskellige grader. 60 grader blev bedst ellers var jeg ikke gået igang med dette sjal.
Inger
Uhhh, så blev der handlet garn til flettesjalet.
Jeg valgte det i råhvid, for jeg regner med at komme til at bruge det RIGTIG meget..(awd
Garnet er (qwe blødt, og virker rigtig lækkert. Det bliver strikket med 2 tråde og på pind 4.
Regner med at gå i gang senere, hvis der ikke bliver travlt i
farve-lade-biksen*120*
Håber VIRKELIG at jeg kan strikke det på 14 dage, for jeg har også købt ind til havfruesjalet(R) Og det skal jeg have med på camping-sommerferien.
Ihh, det kriller i fingrene...*120**120**120*
*213*LÆKKERT GARN, øv til at jeg ikke kan gramse
Rigtig god strikke fornøjelse.
Nu er jeg nået der til, hvor jeg skal strikke indtil arbejdet målet 31 cm.
Skal man blive ved med at tage ud efter 3 masker og på hver side af midtermasken?
Det er super lækkert garn, jeg strikker i. Glæder mig til sjalet er færdigt..(z)
Kort og godt, JA.
de udtagninger fortsætter HELE sjalet,
HUSK at måle det rigtig sted.
mange har klokket lide her (R)
og fået et meget mindre sjal ud af det.(R)
Jeg kan huske jeg har gemt opskriften efter den har været i Hendes Verden...men om jeg kan finde den i mine bunker (R)
kan man kun få den så, ved at købe den...eller er den at finde gratis et sted på google..jeg har søgt i timevis uden resultat (Å)
Ja den HAR været i hendes verden, men jeg tror ikke du kan google den og finde den frem igen der, det er ikke alt der ligger der for evigt.
send mig pb med mail, så sender jeg den gerne til dig.
Du er knagme en knag..
Har lige købt garn i dag til marked til det ;O)