Bedårende dåbskjole - ja dukkemor bliver da begejstret *243*
Printable View
Bedårende dåbskjole - ja dukkemor bliver da begejstret *243*
Hvor er den sød. Skal lige love for du får lavet en masse, der gør mange glade. *243*
Så har der været turbo på hækelnålen den sidste Dåbskjole til dukken er nu færdig, så målet er ved at være nået inden jul hurra
*247*Vedhæftet fil 50075*247*
Hvor er den sød...*226*
Fantastisk flotte dåbskjoler du har nået at få færdige.(bdk
Takker for roserne, heldigvis har jeg selv kunne bestemme at det skulle være forskellige dåbskjoler for ellers tror jeg jeg var gået lidt død hvis de skulle være ens hihi.
Nå men jeg fik så lige lavet lidt hæklet bogstaver også idag så mu mangler jeg kun at lave hele alfabetet i lyserøde og lilla farver så nu begraver jeg mig til en god film i aften sammen med mine bogstaver:-)
*142*Vedhæftet fil 50091*142*
Hvor er du altså dygtig - dine bogstaver er super søde (39)
Jeg er dybt målløs!! Jeg begriber virkelig ikke hvor du får al din energi fra *247*
Hej LEne. Både den sidste dåbskjole og bogstaverne er altså bare flotte!! Og du nåede det!!! Godt gået!!!
Desværre gik jeg lige hen og blev syg med feber øvøv men derfor er hjernen ikke stået af så selv om kroppen ikke orkede at skulle udenfor får at få indkøbt en mandelgave som jeg jo ikke lige havde tænkt på før sønnen selvfølgelig lige skulle minde sin mor om det ja så må man jo stjæle sig til en lyn ide og her gik det ud over nettestrik som bare har lavet mange fantastiske julegaver så jeg kom til at bruge en af hendes ideer blot måtte farven jo laves så jeg ved den passer til vinderens wc hihi
Vedhæftet fil 50207
Mon ikke den vil gøre lykke hos sønnen i hans nye hjem:-)