-
Husqvarna Rose
Hej (H)
Er der nogle som kan hjælpe mig, jeg har en Husqvarna Rose jeg kan brodere mange motiver efter at jeg har købt en 4d READER/WRITER KIT så jeg kan hente en masse motiver ned fra nettet.
Men kunne godt tænke mig at man kunne lave om på størrelsen eller lave lidt om på et motiv.
Skal jeg så købe det program der heder 3d professionel og vil jeg kunne bruge det sammen med min 4d READER/WRITER og passer det til min maskine.
Eller har i et andet forslag
Mange hilsner ((O))
Oliver S
-
Hej Oliver
Du behøver ikke købe nyt program for at lave om på størrelsen af dine broderier.
Du kan downloade et program helt gratis på følgende hjemmeside http://www.embroiderystartup.com/Fre...3/Default.aspx . Med dette program kan du lave dine broderier om til den størrelse du ønsker.
Hilsen Margit
-
Designer SE
Hejsa
Jeg er ny her i dette forum, og har først fundet frem til det i aften. Jeg har virkelig manglet nogle ligesindede indenfor maskinbroderi verdenen. Jeg har selv en Designer SE, og er meget glad for den. Jeg har pt. intet softvare program, men overvejer at anskaffe et, men kan forstå at de er meget dyre.
Er der nogle der kan anbefale nogen. Jeg tror nok mit behov indtil videre er at hente et logo/billede fra internettet og derefter stinglægge dette, gøre noget større/mindre og klippe og "klistre".
Derudover kunne jeg godt tænke mig at prøve at hente nogle free embroderies, men kræver det et hjælpe program, og hvordan gør jeg det i praksis, vil meget gerne have det skåret ud i pap.
Er lidt ked af at man ikke kan/må bytte broderier, da vi jo ellers kunne hjælpe hinanden med nye designs.(:)
Hilsen lone
-
Hej Margit
Hvad er det helt præcist for et af programmerne der skal hentes ned, til dette formål, er ikke så meget for bare at downloade en hel masse.
Hilsen Lone
-
Bernina
Helt ny bruger - håber jeg gør det rigtigt. Jeg har en Bernina Artista 200 med software designer plus v4. Jeg har tidligere brugt min software på en PC, men har lige installeret det på en Mac gennem Vertial PC og windows XP. Vil meget gerne i kontakt med andre der bruger dette eller lign.
-
Jeg har den samme maskine som du , så måske kan vi dele erfaringer, jeg har havt min et år og er meget glad for den, men den har faktisk ikke været brugt til at sy på, men broderidelen er jeg ved at være godt dus med
-
Hej Kirsten. Dejligt at høre fra en med samme maskine. Jeg har haft min Bernina Artista i 3 år, bruger den til almindelig syning, borter og broderi. Jeg har selv designet nogle broderimønstre, men syntes ikke det er særlig nemt. Hvilket softwareprogram bruger du?
Hilsen Birte
-
designer 4 plus hedder den vist, den store pakke, men.......
vi har bygget til og om, så jeg har simpelthen ikke rigtig haft tid at lege rigtig med det. men det skulle komme i det nye år når alle de andre projekter er færdige
-
Brodere maskiner
Hej jeg har en Husqvarna SE maskine og hele programmet til pc-en.
Startede med en Husqvarna IRIS,efter godt et år "byttede" jeg den til en Designer II,og efter endnu et årstid fik jeg så denne. Har haft den i et år nu. Jeg har endnu ikke fundet ud af at konvertere fotos til broderi,har forsøgt nogle gange,men ved et bestemt punkt går det galt hver gang.
Jeg har ofte det problem, at min computer ikke vil åbne programmet og "snakke" med maskinen.Jeg har været i forretningen med det hele,og de afinstallerede og geninstallerede programmet uden virkning.
Inden da, købte jeg ny computer,for jeg var sikker på at det var den der var noget galt med!!!!!Men det er det så ikke,maskinen fejler heller ikke noget(x).Jeg skal sommetider åbne og slukke pc-en op til fem gange inden det virker. Og det er det samme på begge pc.er.Jeg spurgte om der kunne være fejl i programmet,men det blev afvist.
Er der nogen der har været ude for det??
MVH Merete Ejlerskov
-
Jeg har overhovedet ikke haft problemer med min Designer SE og tilhørende programmer. Har en enkelt gang prøvet at lave et foto om. Det eneste "problem" jeg havde var, at jeg skulle have lavet nogle fininstillinger for udseendets skyld, for fotoet som broderi var lavet i et snuptag.
Jeg har fra andre hardwareinstallationer med tilhørende programmer en gang imellem været ude for at det er placeringen af driver og program der generer. Det vil sige at når jeg lader den selv bestemme hvor det skal ligge, kører det ok.
Ellers tænker jeg: hvordan med RAM, MHz og størrelsen på grafikkortet.
Kommunikerer din pc og designer slet ikke med hinanden, kunne det tyde på installationen imellem de 2 dele. USB stik skal altid tilkobles en tændt pc.