-
2 vedhæftning(er)
En dejlig dag hvor der virkelig var gang i den Tak til Inge K og Kaj.
Igen idag har vi været på depotet for at lægge mere garn på plads og gøre klar til første åbnings dag på lørdag efter 3 mdr. pause for sommer ferie har vi ikke haft *120* Vi har gjort det nye bord klar Vedhæftet fil 80333, så hvis man har lyst så er man mere end velkomme til at hjælpe til med at ordne UFO garnet *307* det er sjover når vi kan hygge os med det.
Så er der kommet en højstol ind til Medusa Vedhæftet fil 80334 det ender med at vi må have trailer på for at komme ned med alt det.
-
3 vedhæftning(er)
Ja så fik vi vand ind på hoveddepotet Vedhæftet fil 80391 2 trappetrin op; men gudskelov er der er ret stor stigning lige inden for Vedhæftet fil 80392 så det kom ikke op til det store gulv denne gangVedhæftet fil 80393 gud ske lov. Men luft fugtigheden er oppe på 82 så der skal virkelig stå døre åben derover.
Det allerværst er at Staal hus er gjort ubeboelig, hun bor lige ved siden skolen, kloak vandet gik op i hele huset, så alt skal brækkes op, hun må ikke bo i huset, hun har fået en midlertidig bolig i Mosby, for hun vil kunne komme på depotet *131*
-
Øv med vandet der er kommet ind på hoved depotet.
Hvor er det synd for Staal, det er da næsten ikke til at klare at skulle flytte ud af sit hus. Hils hende mange gange fra os.
-
Det skal jeg gøre Bente Kerstine ((O))
-
Det ville være rart hvis vandet blev fordelt nok så jævnt *130*
Igen ekstra arbejde på depotet ....
og stakkels fru Staal - jeg håber hun har fået noget rart at bo i til hendes hus er klar igen. Giv hende et *131*
-
5 vedhæftning(er)
En dejlig åbnings dag i går på depotet, Haven har sat skilt op ved nedgangen så "nye" nemmere kan finde os, det vil blive taget ned og sat op når der er åben. Vedhæftet fil 80629
Der blev gået til den med det samme Staal og jeg var på depotet, for vi skulle have pakket til Stengade 40 i KBH som selv ville komme og hente det i Odsherred Vedhæftet fil 80630 her er til ca 60 personer = 4 sække som de fik med til deres tømte depot.
Anita vil i træffe på depotet ind imellem hun har lovet at give en hånd med Vedhæftet fil 80631 der var godt gang i den Vedhæftet fil 80632 med dejlige mennesker ud og ind af døren , fik desværre ikke taget så mange billeder (R) , Vagn kom med frisk plukket blommer UHM dejligt.
Der blev også lavet noget med UFO bordet; men vi kan godt bruge flere hænder der, så sæt lidt tid af til at give en hånd der når du er på depotet, hvis du har tid.
Så kommer vi til halstørklæder til børn igen Vedhæftet fil 80633 vær rar at lave hjelm huer / klipfisk eller hals kraver til børnene, det går ikke med halstørklæder.
Så kom der 130 par vanter ind af tålmodigheden's garnet fra Anne Marie i Hvidovre Tak skal du have og nu er min vaskemaskine kommet på over arbejde, der bliver vasket til den store guld medalje for de bliver bløde af den omgang ((O)).
En hyggelig dag TAK for den *307*
-
God ide med skilt ved indgangen.
Dejligt med mange besøgende på åbningsdagen.
-
Jeg har fortalt fru Staal om alle jeres hilsner og gode ønsker for hende , hun er meget rørt over i tænker på hende og hun kunne slet ikke forstå drillenissen kom forbi hende med en pakke med et sødt brev. Hendes hus arbejdes der på og hun har fået et sted hun er glad for at være indtil hendes hus bliver bebolige igen.
-
Det er dejligt at høre at fru Staal har det godt, trods alt bøvlet *131*
-
Hej :) Jeg vil ellers op til Højby i lørdags, men der kom noget andet i vejen, desværre.
Jeg har 5 sække færdig strik / hækling til hænderne, jeg kan godt komme op med det, er der en hverdag, hvor jeg kan komme? *307* annibente