Her er der så et billede af mit
Printable View
Her er der så et billede af mit
Det er da helt utroligt så (qwe flotte de bliver - uanset hvilket garn de bliver strikket af.
MissScarlet dit ser bare hyper-elegant ud.
Hvis du vil have det til at Swinge lidt mere f.eks foroven, så kan du gøre det fugtigt og blogge det i næsten præcis den form du ønsker. *306
Nej hvor er det fint - rigtigt smukt i den farve(qwe
mon der er én der kunne tænkes at have en opskrift på denne"meget gerne på dansk hvis det er muligt", den er da vildt flot og hvor vil jeg gerne have lavet en.
Opskriften ligger faktisk på dansk i indlæg # 21 - med tilføjelser/rettelser/hjælp ol. i andre indlæg.
Du er selvf. meget velkommen til at spørge undervejs - vi er flere, som har strikket dette sjove/anderledes sjal.
(x)
Jeg har kigget denne tråd igennem men kan ikke se, at nogle af jer andre har samme problem som jeg...
jeg er ved 3. trekant, og jeg synes at der hvor man strikker over alle maskerne(altså den sidste pind i hver trekant) der bliver maskerne ikke pæne....det er der hvor jeg strikker over de steder jeg har vendt
nogen som har et godt råd???(x)
Jeg ville gerne forsøge at hjælpe, men er ikke sikker på, at jeg forstår hvad du mener.? (R)
Har du evt. mulighed for at lægge et foto ind - det kunne måske gøre det lettere at se..?
Det er den pind hvor der i opskriften står at jeg skal strikke indtil 16m før markør...der strikker jeg jo over alle de masker hvor jeg har lavet vendinger
Vedhæftet fil 67856
lighteren ligger hvor den pind er strikket
Jeg ville gerne forsøge at hjælpe, men er ikke sikker på, at jeg forstår hvad du mener.? (R)
Har du evt. mulighed for at lægge et foto ind - det kunne måske gøre det lettere at se..?[/QUOTE]
Umiddelbart synes jeg, at din "overgang" ser ud som min egen - mine masker var lidt løsere i det, fordi man "skubber" dem frem og tilbage under strikningen.
Jeg sørgede for at stramme garnet ved vendingerne lidt mere end de andre masker. Hmm - gav det overhovedet mening..?? (R)(x)