Solsorteskaden hedder formentligt en Ringdrossel den ligner nemlig solsorten men med de hvide tegninger.
Printable View
Solsorteskaden hedder formentligt en Ringdrossel den ligner nemlig solsorten men med de hvide tegninger.
Det må jeg lige have kigget efter...
Endelig lykkes det Vedhæftet fil 74390efter så mange forsøg der ikke gik godt fik jeg dem til at hænge fast, gud ske lov for det, for nu er træet flyttet til Holstebro så der er ikke flere bær at få der.
Men se lige her Vedhæftet fil 74391 går det ikke op i en helhed (H)
Nyd nu have vejret alle sammen.*307*
Tænk at bo i et lille flot fuglehus - og så med den udsigt!
Det må være toppen for et par, der skal stifte bo!
Mon huslejen er høj?! : )
Både Mistelten og helhed er beundringsværdige (z)
Ja det ser godt ud men hvad i ikke kan se, så er der foder brædt ca 1 meter fra huset, så kan det vist ikke være nemmer*120*Huslejer er vi hygger os med at følge med i hvad der sker i huset for der har været indflytning i huset og der er bygget rede med uld fra mine sække der hænger ude under halvtaget *120*
Tak for billederne.
Ja, rådyrene har vist været sultne sidste vinter. Der kom også nogle os spiste nogle af min mors flotte tulipaner (de var heldigvis ikke sprunget ud). Men mon ikke der alligevel bliver nogle tulipaner at se på. De er så flotte i deres forskellige røde, gule og pink/lilla farver.
Da vi boede i Sorø havde vi en overgang besøg i vores have af en albino solsort. Det var en han (sort), som havde nogle hvide pletter rundt omkring på kroppen. Men så en dag kom den ikke mere. Der er nok nogen, der har taget den.
Vil i med rundt en tur i haven, jeg går og klipper og fæller så hele haven kan blive nemmer at passe med tiden, der er nu 1 helt læs som vognmanden kan hente til sankt hansbål.
Men følg med
Vedhæftet fil 74758 Vedhæftet fil 74759 Vedhæftet fil 74760 Vedhæftet fil 74761
Vedhæftet fil 74762Vedhæftet fil 74763Vedhæftet fil 74764
Nu kommer vi til den del der er ved at lade livet og der er blevet plante 8 nye rodedron
Vedhæftet fil 74765Vedhæftet fil 74766 Vedhæftet fil 74767 Vedhæftet fil 74768 Vedhæftet fil 74769 Vedhæftet fil 74770 Vedhæftet fil 74771 Vedhæftet fil 74772
Der er meget lang vej igen og det vare lidt inden de bliver lige så store som de gamle.*120*
Nøjjj Jens - hvor ser det bare godt ud.
Sikke en park du/I får ud af det *107*
Å det er næsten til at græde over Vedhæftet fil 74837men egentlig også flot når jorden sådan har fået en anden farve((O))