Så er det jul igen (rty Sjovt nok sidder jeg og strikker halsedisse i rødt strømpegarn... Må jo strikke, når lænden ikke vil rokke. Mumz, hvor ser det godt ud det garn ((O))
Printable View
Så er det jul igen (rty Sjovt nok sidder jeg og strikker halsedisse i rødt strømpegarn... Må jo strikke, når lænden ikke vil rokke. Mumz, hvor ser det godt ud det garn ((O))
Nej det er det ikke, det andet skal farves, men jeg har forspurgt på højre sted om vi ikke kan få indført 36 timers døgn, og tænk jeg fik afslag (x) så farvningen kommer nok igang omkring den tid vi kommer hjem fra ferie...((O))
Hundeuld inde i skammekrogen! Var det karteflor ikke beregnet til Zep?
Næ næ hun skal have noget andet, det her er resterne fra den store sæk...(31)
Jeg er stadig mistænksomt
Altså hvad sker der nu her (x)
Anne Sofie du ved zep....
Nåååååh så er jeg med ((O))
Ja så syntes Renee jo nok den røde farve passer fint til dit erhver her på rokken.dk julemor (z)
Har lige fået lavet 2 bundter garn idag ca 200 gram
Finsk laphund har vi her en tråd af, og den andne er en får uld, garnet har den farve nær billed viser.
Jeg har haft nogle dage blive fra livet mig rokken og det hele, og det sker der en masse ved.
Håndspunden Luna hundegarn med mere garn og eget design
Vedhæftet fil 22458 Vedhæftet fil 22459
Knappen er lavet af kohorn, den passede så godt til garnet
Vedhæftet fil 22460
Et par skæve vanter kom der også frem, + en del mere, som i kan finde på min hjemmeside under profilen finder i adressen og gå så ind i linket woouuw, så finder i det hele derfra.
Du laver mange flotte ting, Hundeuld!
Det er så spændende at læse om alle dine hundegarner.
Men nu spørger jeg nok dumt! Nu har jeg læst ordet "karteflor" så mange gange. Da jeg ikke har forstand på kartning og spinding vil jeg spørge dig, i hvilken forbindelse med spinding bruger man karteflor? Er det noget man skal spinde med ind i garnet?
Så blev der lidt garn færdigt uf det skulle have været færdigt for 5 måneder siden (R), lidt meget flovt.
nova scotia duck tollin med 1 tråd får Vedhæftet fil 23210 Vedhæftet fil 23211
Chow chow med 1 tråd får Vedhæftet fil 23212
I dag kom der igen en nye order, men om jeg kunne få lov til at lukke den op
Kan da godt forstå hende, du laver jo altid noget "ubrugeligt" garn af hendes skatte, som hun ikke må få *153* Det er ellers flot, det du fik færdig igår (6)
(H)Hundeuld,
Sikke da en masse garn, du har fået spundet. (z)
Uha ja - den kat ser altså ud til at have fundet det perfekte sted at tage sig en *153* hvilepause. Og så er det jo ikke af vejen, at hun også får lidt opmærksomhed af samme årsag. Ingen skal fortælle mig, at hun ikke udmærket er klar over, at du gerne vil åbne pakken! (a)
Ja, så kom vi ind i Oktober snart luffet tid, så jeg lægger lige de her luffer ud som jeg har lavet de sidste 2 dag((O)).
Det er håndspundet *145*hundeuld/får de hvide og de mørke er fåreuld i blandet hundeuld indfarvet.
Vedhæftet fil 24634
tryk på billedet
Du har vist meget travlt hundeuld!
Sikke en sød kat, du har!
hvor er det vildt hvad du fra fra hånden. Er helt vild med det du laver, minder mig om at være barn min mor lavede også ting med hundeuld ( samojedespids )
Ja det vil jeg tro, med disse luffer har man også tørre varme hænder efter snebold kampen...(H)
Åh, denne var nydelig Bente(6)
Tak skal du have *131* og tak til jer andre for jeres dejlige ord *131*
Jeg sidder lige nu og har fået nogle pandebånd færdig, og 1 par luffer, må lige vente til imorgen med digi..((O))
Har du turbo pinde Hundeuld?*120**120* Så mange ting færdig på ingen tid.((O))
Ja det har jeg, når det skal være, men mit lager var ret tomt efter dysten Norge - Danmark hvor jeg kun strikkede dertil, så må der jo speed på bagefter med det til firmaet((O))...
WOW.. *172*wow..*172*wooow*172* hold k... hvor er det flot!
((O))
Så sidder jeg og lægger en masse nyt ind på min egen side, men jeg syntes i lige skulle se det her sæt .
Vedhæftet fil 24861
tryk på billedet
Håndspunden hundeuld ( Pekingser)
Her er resten http://www.hundeuld.dk/sammensaet.html
Hvor ser det lækkert ud (6)
Det ser bare super lækkert ud *131*
Det her sæt "puffer" ud ved brug, så det ligner en pels..*172*