Vedhæftet fil 99049
Så blev de 5 klude færdige, klar til at blive sendt i dag.
Printable View
Vedhæftet fil 99049
Så blev de 5 klude færdige, klar til at blive sendt i dag.
I får lige et kig på næste par pulsvarmere i to skønne blå farver
Vedhæftet fil 99050
Jeg strikker stadig på herre huen.
Men jeg skal nok strikke nogle flere vanter eller strømper.
Eller fingerløse vanter (pulsvarmere).
Jeg har også kastet mig ud i et lille tæppeprojekt. En bundfarve af den store kegle og en masse små rester hækles ind som striber. Det er tiltænkt Reden, der efterspørger små tæpper til at sidde på
Vedhæftet fil 99054
Det er jo strikkevejr i disse dage, så det går fremad med både pulsvarmere og det lille tæppe
Vedhæftet fil 99055
Jeg strikker stadig klude.
Lige nu skal jeg igang med nogle klude til en gårdbutik jeg leverer til.
Der blev i sidste måned solgt 19 stk, så jeg må hellere få strikket nogen flere til dem.
BK: du er virkelig en flittig fundraiser med dine strikkepinde
En stor herre hue
Besked 45 her: https://rokken3.dk/forum/showthread....118#post402118
Det er mit 3. lod.
Tak.
Jeg håber jeg kan sende 25 stk til dem mandag i næste uge.
Endnu et lod i juli-konkurrencen. Jeg vil prøve at strikke et pandebånd i samme garn og samme mønster
Vedhæftet fil 99066
Jeg begynder nok snart på noget nyt.
Lige nu er det halstørklæderne, jeg strikker på.
Jeg får ikke mere færdigt før den 20..
Du har strikket nogle søde og varme fingerløse vanter, StrikkeBente.
I gang med pandebåndet i samme mønster som pulsvarmerne. Meget nemt: to runder glat, 1 runde m 1 ret, 1 vrang
Vedhæftet fil 99070
Pandebåndet er klar til konkurrencen. Der er jo også gang i et hæklet tæppe, det kommer med næste måned
Vedhæftet fil 99071
Jeg er lige begyndt på et par blå damestrømper. De bliver først færdige engang i august.
I skal lige se, hvor langt jeg er kommet med det lille tæppe. Der er vist rester nok til to tæpper
Vedhæftet fil 99072
Vedhæftet fil 99073
Endehæftning på lidt flere klude.
Jeg kan godt lide små strikketøjer, som strømper og vanter. Man kan tage det med sig i byen. Jeg startede dem mens vi ventede på vores flextaxa på Thisted station i mandags. Vi havde en hyggelig eftermiddag i Thisted. Men vi tog ikke hjem til min søster. Hun er jo på ferie her i øjeblikket.
Jeg strikker skiftevis på strømperne og halstørklæderne. De sidste er ikke lange nok endnu.
Så er der talt op og forsiden bliver opdateret ((O))