Det lyder ikke godt, Inge K. God bedring til dig.
Printable View
Det lyder ikke godt, Inge K. God bedring til dig.
Uff Inge K,masse god bedring til deg. *mae* Hvil deg du.Det trenger du nu. (a) Nu er vi vel alle lei av hele koronaen. :)
Helt enig, Sifa!
Bare den ville holde op, så vi kan få vores gode, gamle liv tilbage.
Den lyserøde halsklud er færdig.
Vedhæftet fil 97052
Vedhæftet fil 97053
1 stk brun hue mere
Vedhæftet fil 97056
1 hue mere af det brune garn, nu skal der findes på noget andet.
Jeg mangler kun 6 - 8 cm, så kommer der også en hue fra mig.
Rigtig god bedring til Inge K
*170*
Tak for jeres søde hilsner (bdk
Det går stadig skidt, men jeg får da lavet en lap af og til, når jeg ikke kan holde ud til at ligge ned mere Vedhæftet fil 97058
God bedring Inge K (a)
Vedhæftet fil 97059
Jeg er begyndt på et par strømper.
Et pandebånd i pink er kommet på pindene.
Vedhæftet fil 97060
Mine luffer, hvis garnet rækker så langt ellers bliver det håndledsvarmere
Vedhæftet fil 97061
Vedhæftet fil 97062
1 par strømper
Dame/herrehue færdig. Garnet er Magic fra Bumbo, 100% ren ny uld til pind 5½.
Den er så stor, at jeg var nødt til at bøje ribben op og den er stadig for stor til mit hoved.
I kan se den her. Besked 42: http://rokken3.dk/forum/showthread.p...082#post399082
Det pink pandebånd er færdigt. Jeg har vejet de to restnøgler, og der kan lige blive ét mere. Så der er slået 20 masker op i dobbelt garn igen, det går hurtigt.
Vedhæftet fil 97066
En meget farverig lap Vedhæftet fil 97067
Nu forsøger jeg at strikke en spiral hue, hvor mønsteret flytter sig en pind til højre for hver omgang. Det hedder: 3 ret, 2 vrang og kan deles med 5 på min gule strikkering med 36 pinde. Fik lavet et par fejl i begyndelsen. Men nu er jeg startet forfra.
Vedhæftet fil 97069
Et par strømper i str. 37
Endnu en lap til tæppet Vedhæftet fil 97070
Den strikkering, du bruger til dine lapper hedder nok en potholder loom på engelsk. Den ligner en, som en af damerne i mine strikkeringe grupper i Ravelry væver små lapper til at bruge som bordskånere til glas/krus.
En lørdag formiddag med julekoppen, juledugen og sneen daler blidt derude.
Vedhæftet fil 97071
Et par vanter er blevet færdige
Vedhæftet fil 97073
Vedhæftet fil 97075
1 par strømper
Jeg lader mit lod gå videre til januar. Måske når jeg en hue mere. Men jeg har så juletravlt lige nu.
En spiral hue på vej.
Vedhæftet fil 97079
Her kan I se, hvordan jeg laver mønsteret: http://rokken3.dk/forum/showthread.p...153#post399153
Èn lap til *120* Vedhæftet fil 97080
Vedhæftet fil 97081
1 par strømper mere
et par lange køreture for at modtage nyt barnebarn har hjulpet mit tørklæde /sjal på vej, regner bestemt med at få det færdigt inden på lørdag :)
*183*
Mit pink pandebånd er færdigt, nu med et par perler. Det næste pandebånd er på pindene. December-solen skinner ind gennem ruden...
Vedhæftet fil 97082
Da har jeg litt fri fra desemberstresset.Dagene flyr,har glemt kamera hjemme så da blei det ett seint bilde.En strikket duk.Blir ikke ferdig til jul.Luen er ferdig,mangler bare å lage en dusk,men finner ikke de jeg kjøpte for å lage pomponger. :) Vedhæftet fil 97083 Ser at dere er flittige alle sammen.
Her er spiralhuen.
Besked 49: http://rokken3.dk/forum/showthread.p...168#post399168
Det er så nr. 2 lod.
Vedhæftet fil 97090
1 stk. hue
Færdigt sjal/tørklæde,
Vedhæftet fil 97091
Jeg strikker løs på det trekantede sjal på S-strikkeringen. Jeg har snart fyldt alle pindene ud.
Forvist til kontoret her til morgen. Tømreren er ved at sætte ny terrassedør i.
Vedhæftet fil 97094
Vedhæftet fil 97095
jeg hækler også lidt på mit tæppe, det vokser da lidt.
Startet på et par luffer, håberjegfår dem færdig inden søndag
Vedhæftet fil 97100