idag fra en ukendt dame Vedhæftet fil 86334
Printable View
idag fra en ukendt dame Vedhæftet fil 86334
Så er der igen afleveret garn I sokken hos MENY I Haderslev
Varmestuestrikkerne takker mange gange
Vedhæftet fil 86375
Via Anna har Aarhus-depotet fået doneret en del blandet garn. Vi takker og bukker.
Fra Anne i Hjortshøj er doneret 2 sække garn, og fra Joan i Lystrup er doneret 2 bæreposer garn.
Vedhæftet fil 86401 Det garn er indleveret på Bispen. Vi siger mange tak.
Dette strømpegarn har jeg afhentet i Gjesing Kirke her til formiddag, da Hanne Keimling har været så venlig at donere dette til os og bad Vagn fra Gjesing Kirke om at tage kontakt til mig så vi kunne få det til at strikke til de hjemløse af - vi siger mange tusinde tak (z) *307*
Her er ca. 1256 gram blandet strømpegarn.
Vedhæftet fil 86407
Vedhæftet fil 86427
Fra garnkurven hos Fru Pigalopp i Hillerød
De går til den hos Fru Pigalopp
Garn modtaget i Garncentral Esbjerg V.
Vedhæftet fil 86456
Her til morgen har en af mine naboer Gerda doneret garn - Mange tusinde tak for det ((O))
Så er der garn fra Sine hun har givet os to sække med diverse garn. Og hun har solgt tasker og kurve, hjemmelavet, til fordel for rokken og købt strømpegarn til os Tuuuuuusinde takVedhæftet fil 86463
fik garn fra Heidi tusinde takVedhæftet fil 86502
Vedhæftet fil 86512 Garn fra sokken hos MENY. Vi takker mange gange.
Vores husvært FO-byen i Aarhus har igen indsamlet en masse skønt garn blandt kursisterne.
Vi takker så mange gange for indsatsen Vedhæftet fil 86533
Tre store bæreposer og en sæk.
Varmestuestrikkerne takker mange gange
Vedhæftet fil 86542
Her er masser af dejligt garn fra Jonna i Ringsted Vedhæftet fil 86596TAK Jonna
Vedhæftet fil 86646
Fra garnkurven hos fru Pigalop i Hillerød
Vedhæftet fil 86658
1 sæk garn fra Vinnie i Vejby
4 nøgler strømpegarn, som en veninde skulle aflevere til mig (varmestuestrik), og jeg takkede mange gange, så kan jeg eller en anden da strikke 2 par sokker mere
Vedhæftet fil 86664
En venlig giver har doneret dette garn til varmestuestrik.dk og afleveret det i Hjerting Kirke inden efterårsferien
Vedhæftet fil 86672
Vi siger rigtig mange tak ((O))
Vedhæftet fil 86678 Så mange sække blev det til da alt var sorteret og lagt i poser. Garn som er modtaget af Anna i Tønder. Vi siger mange tak til givere og til Anna's mand som fik det hentet.
Lions i Karlslunde har doneret dette garn,Vedhæftet fil 86692 der er 306 nøgler vi siger så mange gange TAK
Og vi fyldt bilen med strik til Hanne MarieVedhæftet fil 86693 hjemmet i Roskilde og Maria tjenesten KBH som fik deres levet på en privat adresse, så sparede vi en kørsel til KBH
Vedhæftet fil 86695
fra strikketøsen i Slangerup
Garnexperten har doneret 2200g bomuldsgarn Vedhæftet fil 86714
Jeg har modtaget en pose med blandet garn fra min søde foddame Sisse. Vedhæftet fil 86716
I dag modtog jeg garn og diverse fra Ellen
Vedhæftet fil 86767 Vedhæftet fil 86768 Vedhæftet fil 86769 Vedhæftet fil 86770 Vedhæftet fil 86771
Erna på Amager har samlet garn til os Vedhæftet fil 86775blandt andet fra Rasmilla på Amager.
StrikkeBentes rokkebil har været på tur i dag:
Biografen Øst for Paradis i Aarhus har doneret en fyldt (tung) sæk med blandet garn, indsamlet blandt stedets gæster og brugere.
Dame i Hørning har doneret ca. 2 kg. dejligt brun-grønt garn, flertrådet med silke/uld
Vi takker mange gange...
Varmestuestrikkerne takker mange gange Vedhæftet fil 86910
Varmestuestrikkerne takker mange gange Vedhæftet fil 86950
Varmestuestrikkerne takker mange gange Vedhæftet fil 87032
Det er da vildt fedt så meget der kommer derind. SUPER*226*
Igår kom Inger Staun - Rakkerhuset med 200 g blandet garn og 1100 g bomuldsgarn og nogle rundpinde og en lille saks Vedhæftet fil 87075
Vedhæftet fil 87084 Alt dette garn har vi hentet hos Trunte i Amanda-m i Christiansfeld. Vi takker mange gange.
Fra Rasmilla.dk på Amager fik vi dette garn Vedhæftet fil 87096 Vedhæftet fil 87097
Kaj og postbuddet har bragt garn. Vedhæftet fil 87106Vedhæftet fil 87107
Vi siger tak til giverne.
Vedhæftet fil 87111
Fra garnkurven hos fru Pigalop i Hillerød
Kæmpe kasse med nyt garn kom til varmestue strikkerne Vedhæftet fil 87118 se nu bare Vedhæftet fil 87119 jeg tager det ikke ud af kassen før vi er på hoved depotet. Stor TAK til giveren som er Rikke Østergaard Larsen .
Nu fik jeg lukket kassen op inden den kom på depotet (n) men se her hvor meget der egentlig er i den Vedhæftet fil 87129 jeg ville nemlig strikke et par luffer Vedhæftet fil 87130 dem er der jo altid mangle på til ansøgningerne.
Limfjordsdepotet siger tak til Genbrug Nord, for garn indsamling i december (bdk
Vedhæftet fil 87131
Hold da fest hvor har de samlet meget stor TAK
Jeg afhentede garn i Tarp doneret af Pernille S. torsdag den 22. december
Heraf var 350 gram strømpegarn - vi siger rigtig mange tak for det hele ((O))
Vedhæftet fil 87155