De er godt nok flotte de puder der :)
Printable View
De er godt nok flotte de puder der :)
Tak
Så blev der lige 3 færdig igen Vedhæftet fil 83655 Vedhæftet fil 83656 Vedhæftet fil 83657 Nu er der da noget at vælge imellem.
Du får da noget for hånden, de er da fantastisk flotte ((O))
Ja ikke :) dejligt med stille arbejde :) Jeg har lagt op til den næste..
De sidste puder
Sikkadaen flok puder du har fået samlet.
Og sikke mange strømper det bliver til når de er solgt.
Husk nu også at nyde det dejlige vejr *120*
Bare roligt sidder i træernes skygge, de ter sørma for varmt i solen , her er absolut det sidste jeg laver af lapper i år Vedhæftet fil 83672 men så er den store kasse med lapper også væk, dejligt.
Så blev der lige ryddet op i noget garn og det kom de her 3 varmestuestrik klude ud af Vedhæftet fil 83718 Vedhæftet fil 83719 Vedhæftet fil 83720, de røg lige i kigkassen så håber jeg nogen får lyst til at købe dem, for hver klud vi får solgt, kan vi strikke et par varmestrømper.
Vedhæftet fil 83727 En enkel en mere
De er altså rigtig flotte, hvor store er de?
ca 30 cm , jeg strikker til der er 91 masker på pinden og så går det den anden vej ((O))
Der er gået klude i den ((O)) men de bliver solgt stille og roligt, 5 stk. er gået af sted og der er bestilling på 5 mere :)
Vedhæftet fil 83809 Vedhæftet fil 83810
Kludemor ((O))
Smarte og flotte klude
Det er da unikum klude du får lavet ((O))
Så kommer der nogle flere klude og de har fået navn og skal nu sælges til fordel for varmestuestrikkernes garn indkøb..
Vedhæftet fil 83948 Statestik
Vedhæftet fil 83949 Døgnet opdelt i nat morgen dag og aften,begynd med den mørkeblå nat.
Vedhæftet fil 83950Havremark set fra jord højde med hvide skyer bag ved
Vedhæftet fil 83951 Luftmadras på vand
Vedhæftet fil 83952Måneglimt ved mørk nat
Vedhæftet fil 83953Ebbe hvor vandt trækker sig tilbage
Vedhæftet fil 83954 Sol nedgang i Odsherred
Jamen du er da fantastisk - og kludene også *120*
Jamen selvfølgelig skal klude da ha' navne (39)
Alt strikker har en sjæl,
udsprunget af de tanker - der er tænkt,
mens der blev strikket, såååå
Tak for jeres ord, hvor er i søde.
Her er der så lige lidt mere
Vedhæftet fil 83992 Solnedgang over havet ved Ebbelykke.
Vedhæftet fil 83993 Efterårsmarker
Det er sjovt og inspirerende at følge med i dine klude (:)
Det giver ligesom en anden dimension til vaske- og karklude når de får navne *mae*
Lidt ensfarvet Norges klude Vedhæftet fil 84037 selv om der er kommet endnu flere ideer i hoved på mig fra den tur; men de kommer bare vent ((O))
Den der venter på noget godt, venter gerne ((O))
Og hun strikker videre ((O)) Vedhæftet fil 84063
Det her ser godt ud ikke Vedhæftet fil 84064 så skal der banderoller på med vores logo.
Nøj det ser godt ud - skal have lavet nogle til mig selv og familien, når jeg lige er blevet færdig med alt det andet jeg har lovet (R)
Flot cigar*131*æske, endda med banderoler!
Jamen vi forsætter siger Bente Kristine og så gør vi det da :) Vedhæftet fil 84073
Jeg er artig og laver klude når Bente Kristine mener der skal laves klude.Vedhæftet fil 84227 nogle enkle er til mig selv, til julegaver :)
Hold nu op, du strikker da vist i søvne *mae* - det ser knagme godt ud *131*
Så blev der hæftet ender på et par stykker mere og de er afleveret til Bente Kristine :)
Gav vide hvad jeg laver LAPPER til kigkassen, der er afleveret 41 og her kommer 8 til
Utroligt at man kan kalde en KARKLUD for smuk. Men det kan man altså nu.
Hold nu op - du skal vist have tilnavnet "Klude-Bente" *131* - du må da kunne strikke dem i søvne ((O))
Ja, de er næsten for fine til at bruge til bordklud. Måske som vaskeklude istedet for. Eller servietter.
Så blev der lige 2 ensfarvet karkulde færdig til kigkassen..Vedhæftet fil 84523 Vedhæftet fil 84524
og så lige den her Vedhæftet fil 84525 den var svær at lave :) jeg havde en bunke små rester liggende i en poser, fandt nogle farver frem der nogenlunde kunne gå til hinanden veje af 70 gram ( der går mere til en klud når det er rester) og havde sat mig for at nu strikkes der bare derud af, ikke noget med at stoppe før alt garnet var strikket op; men jeg havde min gamle håndarbejdes lærerinde frk. Nielsen siddende på min skulder , hun sad og sagde sikke noget sjusk, man begynder ikke på en ny tråd på bagsiden osv. hun var altså svær at overhøre; men alt er nu brugt..om den så er køn NEJ (Å) DEN HER KARKLUD HEDDER FRK NIELSEN
Go' historie om Frk. Nielsen ((O)) jeg synes den er rigtig fin - tror da snart du skal have kælenavnet "Kludemutter" *131*
"kludemutter", det var noget vi legede som børn, ikke?
Frk Nielsen ser godt ud.
Så er der strikket 21 par strømper og de er blevet pakket i diverse pakker og sendt i går .. Nu står den så på dem vi skal aflevere heroppe..((O)) og så skal der holdes pause med strømper : ) For nu skal jeg til at designe af noget designet håndspunden garn gud hvor jeg glæder mig, skal lige have lavet opskriften først og lavet strikke prøver.
Glæder mig til at se hvilket spændende noget du nu fremstiller.
Kan godt forstå at der er strømpestrikkepause hos dig (t)
God arbejdslyst med designerprojektet. Jeg glæder mig til at se hvad du finder på.