Jeg er helt enig med Pjevs - og synes at du skal gøre et nyt forsøg og så stille en flot blomst, der dækker tallene, oven på denne her *120*
Printable View
Uha sådan en skive er bare SÅ god, hvilken samtale man kan få ud af den hi hi skønt.
Spøjst *120* Sidder og kommer i tanke om det ur der hænger på vægen nede hos "Hermans"...der starer talene bagfra
Ja så fik jeg endelig mit stenbed.
Hvor ER det flot!
Du kan roligt være stolt!
*107* (39)
Kvikkevik Hatten af for dig. ((O))
Nå er jeg ikke kommet igang endnu (R) næ min gemal har hele tiden sagt at det var for tungt for mig at tumle med og jeg har sagt, pjat OK sagde han, så kan du selv komme med op og købe cementen og bære den ud i bilen.... hmmmm jeg fik den ikke engang over i indkøbs vognene, så beton støberi kommer jeg ikke til at lave, jeg må nøjes med at kigge og savle over alt det i laver.
Flotte og anderledes ting du laver.
Jeg vil gerne prøve at lave nogle små figurer i "sandkasse forme".
skal formenes så smøres med olie?
Og kan figurerne så males bagefter, eller får de en "fedtet" overflade?
Tak skal du have Tove, sandkasseforme skal du smørre med olie først, men du kan godt male dem bagefter og de får ikke en fedtet overflade.
Her er lidt mere som jeg går og laver.
1. malet skræppeblad.
2. malet blød burre blad
3. lille fugl lavet i selvlavet silikoneform
4. taburet/lille bord lavet i balje med efeu blade som mønster.
Flotte ting! Du er god til at finde på
(bdk (39) (qwe
Hatten af for dine værker kvikkevik *107*
Prøv engang at se den her form Vedhæftet fil 80058 så kan man lave dem efter hånden man vil udvide.
Hold da op du er da en rigtig produktiv Beton Quinde.. Atter skønne sager fra din hånd *107*
Den form er bare dyr, og tak skal du have heddimor.
Hvordan gik det med din krukke der var lavet af en dug Kvikkevik holder den ?
Ja daden holder da endnu.
Den er ikke begyndt at smuldre?
Nej da, hvorfor spørger du?
Bare sådan noget jeg har læst mig til og hørt lidt om, at når det ikke er så tykt og det regner jeg ikke med den "dug" er, så er der chance for at det smuldre.
Ja så har jeg prøvet noget nyt, ballon skåle der er lavet over balloner og gymnastik bolde.
de tre nisser er lavet i nylon knæ strømper, men de er ikke helt færdig malede.
Hvor ser det godt ud og med lys i woouw
Som altid laver du vildt flotte ting - det er virkelig nogle flotte skåle og søde nisser
(bdk((O))(39)*107*
Hvorfor har jeg ikke set denne tråd før? Sikke nogle spændende ting, du har lavet i beton, Kvikkevik. Der er også noget, der hedder gasbeton. Det prøvede min mor engang, da hun var håndgernings- og formningslærer på en skole ved Fuglebjerg.
Ja det er der, men det støber du ikke selv det skærer du i.
Ok, tak. Det vidste jeg ikke.
Så er der leget lidt med beton igen.
Stor glas kuppel lidt sølvpapir og en dims til fyrfadslys, og vupti en unika stage og glemte der er også maling.
Er det sølvpapiret der har lavet hullerne ? De er bare så flotte, hvad har du støbt dem i ?
(6) det er da det man kalder unikadesign (bdk
super flotte ting du har lavet , den der form som du har lavet fliser u af er det en man kan købe et eller andet sted eller er den hjemmelavet
Den er lavet i en gammel glaskuppel fra en lampe, og ja det er sølvpapiret der har lavet det hul.
Tak for roserne det er vildt sjovt at prøve noget nyt.
(bdk *mae**mae* (bdk
Jeg bukker mig i beton-støvet for dig.
Det er bare de flotteste kreationer, jeg længe har set ((O))
Her kommer lidt jule beton.
Billede 1 er lavet i en skobakke med forskellige dimser købt i genbrugsbutikken.
Billede 2 dekoration lavet i et støbt blad(blød burre) malet og pyntet det er batterilys i .
Billede 3. er en lys grotte malet og pyntet med batteri lyskæde og en beton nisse og mos.
De er fine *242*
Virkelig flotte, du kan bare det der - også!
*304*
På den måde har jeg ikke set beton bliver brugt til jul, det ser bare herrens godt ud, særlig bladet med de 3 lys er jeg helt vild med.
Hvor ser det godt ud (bdk
Det er utroligt flot!!
Vedhæftet fil 83174Vedhæftet fil 83175Vedhæftet fil 83176
Så blev der en høne og to husløg kugler færdige, hønen ligner de høns vi har på arbejdet.
Hold da op, stor stor kunst.
Du er virkelig meget dygtig.
GODT beton'en bed i dig (bdk
De er meget flotte.
Ja, hønen er rigtig sød. Du er dygtig.