En rigtig pige hue Sus (qwe
Nette jeg beundre dig din måde du får noget rigtig godt ud af alle resterne *107*
Printable View
En rigtig pige hue Sus (qwe
Nette jeg beundre dig din måde du får noget rigtig godt ud af alle resterne *107*
Jeg bruger også rester, når jeg kan og har nogle. Den næste hue fra mig er en restehue.
Hue Maraton alle kan være med.
måske en hue om ugen fra mig.
Her er 5. uge, hue.
Vedhæftet fil 77913
Ja, det blev rester igen. og two handed knitting.. *120*
Tak for linket, Nette!
Jeg kan godt sige jer, at den bliver sjov og varm. Jeg har jo 2 tråde uldgarn løbende på indersiden af huen.
Men lige nu laver jeg lige den anden hue færdig før jeg strikker mere på den sjove hue.
Hold da op hvor du bare kører derudaf med two hand ((O))
Din hue er (qwe- flot
Voila! Her er en sjov "selfie". Det er restehuen. Stribe nr. 2 er resten af garnet fra den første hue.
Vedhæftet fil 77923
(31) (ghf
Nå! Hvad tror I, jeg har døbt denne hue (den er brun, hvid og sød) -
"Chokoladehue" efter dit link om 2-håndsstrik på strikkering.
Desværre blev billedet lidt rystet.
Vedhæftet fil 77932 Vedhæftet fil 77967
Her er et bedre billede. Her kan man se, at den er brun og hvid. Det lilla er mit trøjeærme.
Den er ikke lille, men stor (til et stort hoved). Jeg har mere hvidt og brunt garn, så måske laver jeg også en mindre på den blå strikkering. Men den har et ulige antal pinde (31). Så der kommer nok 2 masker med samme farve ved siden af hinanden et sted.
Nu med bedre billede i besked 50.
Tak. Der var fordi, jeg tog det første billede om aftenen. De bliver bedre i dagslys.
Her er 6. uge, hue.
Vedhæftet fil 78028
Ja, det hjerte mønster vil ikke slippe mine pinde. (R)*120*
uge 5's hue-bidrag .... forbryderhue/skihue
Eller elefanthue, Michsu. Kært barn har mange navne.
Det er nogle ting, du har strikket.
Vedhæftet fil 78152 en hue til denne uge
Her er 7. uge, hue.
Billedet mangler, Nette!!
ja, hvor søren det foto blevet af.
her kommer et nyt.Vedhæftet fil 78183
Den er meget sød, Nette.
Uge 8 hue strikket i to hånds... Vedhæftet fil 78309 igen en masser rester. Derfor det lidt sjove farve valg.
Jeg er vild med dine huer, de er bare så super.
Rester eller ej......det er stadig nogle flotte huer i flotte farvesammensætning du får lavet *107*
Mange tak Hundeuld og Cubik.
Jeg træner jo og føler også det gå bedre og bedre for hver hue, men har sat mig for at fortsætte resten af året ud. Så jeg kan blive "go" til at strikke https://www.philosopherswool.com/Pag...andedvideo.htm
(H) Hatten af for alle jeres huer - ikke nogen kolde ører til næste vinter (xyk)
Jeg begyndt på en ny hue i går aftes. Men jeg er stadig kun ved den nederste kant.
Så er huen færdig.
Farverne er mørkere i virkeligheden. Den øverste er bordeaux rød.
Vedhæftet fil 78333
Den er slet ikke så tosset i farverne.....flot arbejde
Tak Cubik.
Den er nærmest mellemlilla, gråblå og bordeauxrød. Jeg satte kameraet på glødelampe og blitz. Jeg ved ikke, hvorfor farverne altid snyder.
Vedhæftet fil 78576 her kommer lidt fra mig ... 5 stk huer, uge 7-11
uge 12-13-14Vedhæftet fil 78897
Jeg har fået en hue mere færdig.
Jeg skal nok tage et billede af den.
Her er den.
Vedhæftet fil 79079
Det er 2 rester grå, en rest lysebrun og en rest brun/beigh/hvid skiftende garn.