Næææ hvor ser den skøn ud..jeg syntes lommerne skal sidde på skrå(xyk)
Printable View
Næææ hvor ser den skøn ud..jeg syntes lommerne skal sidde på skrå(xyk)
Jeg synes også, at de lommer ser godt ud på skrå. Men det bestemmer du jo selv, Hundeuld.
Det er jo smag og behag, men jeg tror at den bliver mindre rodet at se på hvis de sidder lige, men den er rigtig flot.
Ha ha *120*Kvikkevik der gav du lige trøjen et navn Rode trøjen, for den er godt nok hæklet på kryds og tværs - langsmed og opad. TAK *131*
Af praktiske årsager vil jeg mene lige - fordi hvis de sidder skråt, vil spidsen bare flappe nedad - meeeen det kan måske også være en charme (Å)(x)*120*
Spidsen skal da syes fast, så man stikker hånden skråt ind i lommen.
Nåja, sådan havde jeg slet ikke tænkt (Å)
Hvor har du været aktiv.......Jenny har fået en skøn trøje, og steffen lige så. *107*
Der er ikke grænser for hvad oldefirkanter kan blive til. Det er jo kun et spørgsmål om fatasi *120*
Lige netop cubik, bare leg derud af.
Nu har jeg fået lirket ærmerne på Vedhæftet fil 78925 syntes selv det gik godt , så er det igang med kanterne rundt omkring hele trøjen + sætte lommer på OGSÅ er det hæfte ender tid (Å)
Det ser vel nok godt ud det der.. :-)
Kanterne og kraven er hæklet Vedhæftet fil 78944 og 1 million ender er hæfte syntes det som, i morgen kommer der lommer på.
Og når den så er færdig ser vi den på, ikke?
Vedhæftet fil 78952Bare rolig det får i ((O)) Nu er lommerne kommet på Vedhæftet fil 78953 og rode trøjen er smidt i vaskemaskinen .
Jeg har set den på *120*
Hvordan er det da du fniser Jens ?
Selvfølgelig er den god når den er fra Bentes hånd!
Ja ja han ved så noget i ikke ved.
Den trøje bliver ikke til mig *151**151**151**214**214*(F)(F)(K)
Hvorfor ja den blev vasket på uld program............... tja jeg tror min datter bliver glad for en filtet jakke.
Huhhh altså hvor man ser det tit....æv
Men mon ikke datteren bliver glad?
Vedhæftet fil 78960 ja helt ødelagt er den altså ikke, det er bare mig der skal krympe mig lidt (R)det kunne være man skulle tage en tur i vaskemaskine mon det hjælper*120*
Jeg synes godt nok den er skøn ((O)) Havde lige i tankerne at spørge hvilket garn du havde brugt.... men det spørgsmål lader jeg bare ligge..*120*
Ren uld hele vejen igennem (Å)
Ja, man kan jo sagtens være bagklog. Du skulle nok have håndvasket den, Hundeuld. Jeg kunne ikke drømme om at maskinvaske noget, jeg har brugt timer på at lave. Jeg er for øm over mine håndarbejdsting til at jeg vil vaske dem i en maskine.
Tak for rådene *120*
Den er da bare skøn (z)
Ja så er jeg i gang igen , mine sygdomme holder sig i ro så jeg nu har lyst til at designe igen .
Vedhæftet fil 92920 og DET ER IKKE EN HALSTØRKLÆDE:) Men i kan hvis i har lyst til at følge med i min legen med garn og strikke pinde og min noget mærkelig sammensat hoved :)
Det kunne være alt fra et tæppe til en poncho eller et sjal.
Det vil jeg også, Liac!
Det er bare så spændende.
Ser spændende ud, og god bedring
Det er ikke fordi strikke pindene gløder her i huset, men lidt bliver der dog lavet.
Her forsættelse på det jeg prøver at fikse sammenVedhæftet fil 93006 og så er der slået op til den næste del *306
Det er spændende, hvad det bliver til.
Skal det være en ny trøje á la den, der krympede i vaskemaskinen, som jeres søde datter fik.
Hende ser vi ikke så tit her på Rokken. Er hun ikke medlem mere?
Jo Jenny er her endnu :)
Så blev der lidt tid til at strikke igen, igen et stykke til...………...Vedhæftet fil 93045
Jeg er SÅ spændt på, hvad det skal blive til. Du er så god til at finde pä nye ting at strikke og hækle.
Nogen gange tænker mig hvad pokker foregår der i hoved på min kone, men det bliver som regel godt det hun laver.((O))