nej, det har jeg ikke endnu
Printable View
hej *141*
jeg er også med på at strikke til slangen*178*
skal bare vide hvornår de skal afleveres
mvh ellinor
(H)(H)(H)
Vi har ikke sat nogen sidste indleverings dato endnu.
Hvis man selv vil aflevere sine strømper på dagen, så ville det være dejligt for så kunne vi jo hilse på hinanden, mange af os har jo aldrig mødt hinanden i rigtig live og gemalerne er også meget velkomne (min chauffør Ivan kommer).
Så er det afgjort - jeg kan desværre ikke komme - min kusine skal giftes netop den dag.
Det var ærgerligt - ikke for din kusine altså (R)
det ville have været super at have dig med.
Vi har fået doneret 1000 kr. til diverse fornødenheder på dagen, evt. annoncering m.m.
((R)) til Lions Club i Videbæk
I sidste uge var der en artikel i Herning folkeblad om vores varmestuestrikkestrømpeslange arrangement i Grønbjerg friskole (qwe
Æv, det glemte journalisten da at fortælle mig.
jeg har en arbejdskollega fra Herning som kom og fortalte at hun havde set mig i Herning folkeblad - hvad sagde jeg, det kunne jeg ikke lige forstå (havde lige glemt vores kontakt). Men mon ikke der er en fra Herning området eller journalisten kan få fat i en avis til os.
Håber der en der få fat i den artikel. Kaaaaaaaj hvor er du *131*
Jeg har sendt en mail til journalisten og spurgt om, hvor man kan se artiklen. Så håber jeg jo på at hun har et eksemplar med næste gang hun kører i Kajs taxa *120*
Kik herind i morgen http://www.kultunaut.dk/perl/sted/nr-2046285
Husk lige at klikke på linket i det forgående indlæg(qwe
Her er artiklen med tilladelse fra Herning Folkeblad
Vedhæftet fil 75124
Hvor er i bare gode (qweomtale.
Jeg er blevet færdig med jeres side på varmestuestrik blandt andet er artiklen lagt ind så den er meget nem at læse.
Sådan skal det gøres (xyk)
Jeg kunne ikke finde på andet end at scanne artiklen og sende den til dig (R)
I øvrigt er det de skøreste ting, der kommer ud af at slå stavekontrollen til - prøv lige at læse teksten til billedet *120*
jeg kan ikke lige læse hvad der er galt
Hejsa
Inge Kjær bor ikke i Grinebider.... Det er den fejl jeg lige faldt over i teksten...
strikkehilsner
Rødhætte
Nemli' - hvis det fremkalder muntre billeder i folks hoveder er det også i orden *120*
Grinebider bliver nok ikke så let for GPS'en at finde, men det korrekte står der heldigvis også.
Er det mig der har lavet en fejl nogen steder ?(R)
Nej Bente, det er en fejl der fremkommer når de bruger stavekontrol og ikke kontrollerer efter, hvad den finder på. Grønbjerg bliver tilsyneladende til Grinebider (Å)
Det er journalisten eller redaktøren, der er synderen. Men jeg får altså altid øje på den slags (R)
Så er vi også kommet i vores lokale sogneblad på side 34:
http://runestenen.dk/tidligere/Runestenen-123.pdf
Den er god (qwe til jer der kigger efter artiklen den er på side 34(H)
Min mobile internet et så langsomt. Men når jeg engang når ned til side 34, så skal jeg nok se artiklen.
Så nærmer tiden sig til den lange varmestuestrikkestrømpeslangedag, sæt kryds i kalenderen.
Der skulle vel ikke være nogen som vil vise os deres håndarbejde den dag stort eller småt - alt vil være godt.
Ethvert bidrag vil gøre udstillingen mere interessant og da jeg har mulighed for at sende et par meddelelser ud i ugen op til d. 7. vil det være dejligt at høre fra jer dygtige håndarbejdere derude, så vi kan nævne lidt om det, der kan ses.
JO MERE DER ER AT SE PÅ, DESTO FLERE VIL HAVE LYST TIL AT KOMME
Lige et praktisk spørgsmål: Jeg vil gerne have nogle få par strømper med i slangen, kommer desværre ikke selv til arrangementet og vil nu gerne vide:
Hvor kan jeg aflevere dem, så de kan nå at være med? Ved depotet på Kastetvej eller vtj´s søster?
jeg tror du skal aflevere dem på Kastetvej, jeg kommer ikke lige til Nordjylland inden slangen
du skal lige undersøge om der er nogen på Kastetvej imorgen
Er der nogen, som har tid og lyst til at komme og hjælpe til på lørdag?
Vi skal hænge strømpeslangen op før kl. 12 og vi kan bruge nogen til at holde øje med at der er kaffe på kanden m.m. mellem 12 og 14. Bagefter skal vi pakke sammen og der kan vi også bruge en hjælpehånd eller to.
ja, hvis der kun er Inge K, Kaj, Ivan og mig, så får vi vidst lidt travlt.
Strømperne skal hænges op.
Jeg har et par borde som skal udstilles med hakketing, håndmalet porcelæn, kunststrikkede duge.
Vi skal sørge for kaffe til dem der kommer.
Måle og tælle strømper op inden vi skal ringe resultatet ind til Hoveddepotet.
Pille strømper ned igen.
Jeg skal pakke alt mit habengut sammen igen.
Så vi kunne godt bruge et par ekstra hænder og hoveder til at fortælle andre, det at være med i rokken.dk og varmestuestrikkerne.
*307*Rigtig god dag til jer allesammen husk også at nyde den i travlheden..*120*
her kommer lidt billeder fra dagen
Vedhæftet fil 76004 Vedhæftet fil 76005 Vedhæftet fil 76006Vedhæftet fil 76007Vedhæftet fil 76008
Vedhæftet fil 76009Vedhæftet fil 76010Vedhæftet fil 76011
Her er et par billeder fra mit kamera:
1. Der er gang i opmåling, udpakning og pc-nørderi.
2. Mere opmåling.
3. Tid til formiddagskaffe
4. Kig op af den flotte kreative udstilling, der bestod af flotte smykker, sjove hæklede elefanter, flodheste, babysko mm, pileflet, strikkede runde og ovale duge, malede sten og porcelæn og hakkede ting.
5. Panoramabillede fra slangens start til enden. Man bliver lidt svimmel af de sving væggene tar' (R)
ja, det var en hyggelig dag*123456*, men desværre kom der ikke så mange gæster. ion fra Ikast (Rokkemedlem) og hendes mor fra Videbæk, Ellinor og Gert fra Randers, journalisten fra Herning Folkeblad og fotografen fra det lokale blad i Spjald.
Så var der os der ordnede det hele Ivan og vtj, Inger og Kaj, Ingers nabo og Ingers 2 veninder, det var også os der udstillede.(qwe
Til gengæld får vi omtale i Herning folkeblad i morgen og i vores lokale Runestenen kommer der også noget i næste nummer ((O))
Så er der en artikel i Herning foleblad om slange i Videbæk, i kan læse den her http://rokken3.dk/1varmestuestrik/sl...lange2013.html rul helt ned på siden..
Godt gået vtj ig Inge K(qwe der er også nye billeder.(H)