Jeg bliver altså mere og mere forelsket i den trøje.......den er hammer flot
Printable View
Jeg bliver altså mere og mere forelsket i den trøje.......den er hammer flot
Så kravler vi derop ad Vedhæftet fil 72154 *120* der er taget ind til ærmegab 5-3-2-1 i hver side
Glæder mig helt vildt til at se den færdig
(bdkjeg er vildt imponeret, superflot trøje
Så er der sket lidt igen
ForstykketVedhæftet fil 72235 ryggenVedhæftet fil 72234 ryggen er blevet færdig Vedhæftet fil 72234 men hvad er nu det for noget slanger det kommer ud af siden ?Vedhæftet fil 72236 ja det er det der hedder dovenskab , jeg havde ikke lyst til at sidde med 5 nøgler garn, så jeg tog lige og strikke de her hver for sig.
Nu er den syet sammen Vedhæftet fil 72237og slangerne er masket påVedhæftet fil 72238 årsagen til jeg har haft den så meget i fingerne er ham her bliktuden der har overtaget mit kontor fordi solfanger anlægget drillede.Vedhæftet fil 72239derfor kommer der også lige en Vedhæftet fil 72240 hue her af håndspundet hund og får, det var en kunde til kigkassen der forespurgte efter en, så igang med pindene så der kan komme penge i varmestuestrikkernes strømpegarn kasse.
Den bliver altså vildt go den trøje (39)
Meget inspirerende! Han er en heldig gemal, ham Haven (z)
Hvor ser det godt og spændende ud. Det er da vel nok nogle dejlige farver. Den bliver Haven sikkert rigtig glad for. *213*
Ja dejlige farver, og han valgte dem selv - med stor omhu :-)
Altså, altså, den trøje.....savler stadig hver gang jeg ser når den har fået lidt vokseværk.
Den hue er blevet super god. Godt at der kammer lidt penge i strømpekassen.
Ser bare (qwegodt ud*107*
..men sikke da et "stort" arbejde *120*(undskyld Haven)
Ja den "dame" er ikke til at holde til strikkepinden, hun skal lige noget andet, så var det et par hundeuldsluffer - firkanter og så dit også dat kvinder..........
Så nu har jeg lagt MIT strikketøj så hun ikke kan undgå at se det når hun sætter sig for at strikkeVedhæftet fil 72489 tror i hun forstår en antydning *120*men så langt er hun kommet på det første ærme.Vedhæftet fil 72490
Har du nogen sinde overvejet at blive "pindestyrer" *306
(H)
Stakkels haven.....hvor må det være hårdt at have en quinde der er en ren rendemaske *120*
Mon ikke hun bliver færdig til tiden *120* godt ser det i hvert til fældet ud
Tålmodighed, tålmodighed Jens ((O)) du ved jo hvor hurtigt det går, når hun tager fat.
Det er godt Kaj ikke har de samme tilbøjeligheder, hvad trøjer angår - det blev jeg aldrig færdig med (R)
(39) Bente jeg synes det skrider godt frem. og med alt det andet du har gang i. *107* husk nu at *123456*og *1235*
Hvis Haven nu fik en stol som den her på video http://www.treehugger.com/sustainabl...n-peillex.html så kunne han selv strikke ærmer. *120*
Ps. den måtte jeg lige se to gange. *120* genial ik ?
den kan sikkert strikke ærmer, huer, sokker m.m. haven kan endda læse avis, eller skrive på rokken i medens. ((O))
Tænk engang alle de varmestuehuer, der kunne laves mens man egentlig strikker strømper (læser en bog, broderer eller, eller) og slapper af....*120*
(31)(31) sikke en go morgenfilm Nette ((O))
Den sweater bliver rigtig flot. Du er så dygtig til at strikke trøjer og sweatre, Hundeuld.
Ja i tror jo nok det blev til en UFO den her trøje*120*, men det bliver denVedhæftet fil 72727 ikke her er ærmerne færdig
Og jeg er ved at afprøve om mine mål holder over alt , så den bliver riet sammen og afprøvet på JensVedhæftet fil 72728
Det med at ri den sammen og afprøve den på brugeren, det giver altså pote hver gang og spare mange gange optrevling(awd
Men jeg har lavet en fejl, men da i ikke kan se ind i mit hoved så lader jeg altså som om det ikke er en fejl..Jens kan leve med den, så kan jeg også.*120*
Når man nu sidder med 2 farver der skal syes sammen, hvilken farve skal man så vælge *120*
Jeg har valgt at maske trøjen sammen, så man slet ikke kan se hvilken farve der er brugt, jeg kunne også have valgt at sy den sammen med orange garn, det vil ikke kunne se.
Vedhæftet fil 72734 Vedhæftet fil 72735
Den er så lækker, den trøje (bdk
*213* Hold da op...nu mangler vi bare at se det færdige resultat (qwe
Det kommer senere idag, depotet kalder(H)
God arbejdslyst..(z)..der er jo altid nok at tage fat på på depotet.
Værsegod så er trøjen her Vedhæftet fil 72762og den passer perfekt, liger nu ligger den rullet ind i et håndklæde, så i må vente med at se den på..
Flot, glæder mig til at se maven...*120**120* nå nej, haven(R)(39)
(39) skøn trøje du har fået bygget.
Hvor ser den flot ud - put nu Haven i den og giv os et godt billede :-)
Jeg kan også godt lide den fine sweater. Den er spændende, fordi den ikke er en kedelig almindelig sweater. Den er sådan lidt "abstrakt". Du er dygtit til at opfinde din egen opskrift, Hundeuld. Måske skulle du kalde dig "strikkeopfinder".
Ja, jeg er også spændt på at se Haven i den.
Som jeg skrev i en tidligere besked, så minder den meget om den, Dronning Margrethe har, som jeg også synes er så spændende.
Jeg er stadig vildt begestret med farverne.....skøn er den blevet....glæder mig også til at se haven i sit fine nye dress
Så har den "unge" mand stillet op til foto *120*
Her ser i hvordan den sidder i samme højde foran og bagpå.
Der er taget nogle billeder af en anden trøje hvor i rigtig kan se hvorfor man skal/kan gøre de kommer senere (H)
Den kan du kun være stolt af((O)) *213*Synes nu modelen skulle smile lidt mere for han ser da utroligt smuk og slank ud i trøjen(awd. og må være utroligt stolt af sin hustrus evner.
Den er blevet flot og så klæder den ham ((O))
jeg syn's nu også godt at han ku' se knap så 'seriøs' ud, så flot som han er *120*
det er nu flot at du kan putte en Have i en trøje(qwe
men den er blevet meget flot *107*
skal jens snart købe mere garn?(R)
(qwe flot trøje - det var fine farver du valgte Jens.
Og sikke da en trøjeopskrift din frue fremtryllede. *107*
Tak skal i have *131*
Nej Jens skal ikke ud og købe mere garn han har lige bekendt gjort at han kun vil have mine håndspunden garn trøjer for eftertiden, da han er blevet en rigtig frossen pind... så nu er han på jagt over i spindehuset *120*der er ved gud også meget at vælge imellem *120*men det skal jo lige spindes først.
FLOT FLOT FLOT *107**213*(z)