Den er også super nem at komme op på og at flyve
Printable View
Den er også super nem at komme op på og at flyve
Så får du en bøde ligesom svenskerne der ankom i helikopter
Jo da, skal lige finde ud af hvornår der må flyves med højhastighed
Hov hov i læner jer op af en bøde mine hekse kollegaer i ved jo nok.......... ikke noget med at flyve andre dagen end
den 22 = prøveflyvning
den 23 flyver vi
den 24 den dag er til os der faldt af kosten den 23 *120*
Aj skal jeg så vente helt den 22. næste år *141*
Ja ellers skal du jo stå for heksedrikken næste år, det er jo bøden du får og der skal laves omkring de 1000 liter*120*
Føj for en fæl bøde *120* så tror jeg, at jeg vil holde mig til jorden indtil næste år*136*
Hhhrrumphff (Å)
Øv, jeg troede, jeg kunne øve lidt , så jeg kunne være med til næste år, mon der er nogen der opdager en lille lavtflyvende kost*120*
Pas nu på overheksen har store øjne og hun kan lugte selv den mindste krusning i luften *120*men ved du hvad hun elsker vilde hindbær måske du kunne bestikke hende anja03 så hun lukker øjnene(awd
Var lige ude og kigge på kosten til prøveflyvningen på lørdag, skal jo være sikker på at den jeg vælger er den bedste
Vedhæftet fil 74867
tryk på billedet.
hvilken en syntes i jeg skal vælge (H)
Hundeuld, helt klart nr. 3 i 2. række fra højre....((O)) *120* (awd
Fint du tager så nr 4*120*for du skal vel med i år (z)
Jeg har hørt at foreningen for flyvende heksekoste i år anbefaler at "vi" flyver trusseløse, det skulle give det bedste "greb" om kosten.(R)*120*(R)
Så er det godt de nye koste her er afbarket (R) hvilket nr skal du afsted på missemor..
(R)Åh nej jeg kommer slet ikke med i år, skal passe børnebørn og dem kan jeg da ikke flyve fra
Så vil jeg knageme håber de kosteskafte er slebet godt og grundig a'
Ikke sjovt at skulle ha splinter pillet ud der, når man tænker på hvordan det er bare at få en enkelt splint ud af en finger.....huuuuha!
Nej missemor, jeg beholder ynderbowserne på. Med lodden vrang og lange ben...
Jeg har bestilt en anhænger til kaffekanden, strikketøjet og kamera.
Kære venner, husk nu at der skal lys på efter solnedgang. Vi skulle jo gerne undgå sammenstød. Jeg har lige bestilt ny kost hos min børstenbinder, den gamle var slidt op. Ønsker jer alle en god tur, måske vi ses.
Du kan hænge på mig, mon ikke min tubokost kan klare det...(H)
Rigtig hyggeligt Minda vi gemmer lidt heksebryg til dig, nej vi gemmer meget *120*jeg har lige været vores barskab igennem idag , kors hvor var der mange slatter, så bryggen bliver god i år..(awd
Det er noget vi ynder her i huset *120*men det sker.
Jeg er ved at lave min hat til flyveturen , den bliver skimes god..((O))
Sådan kommer jeg til at se ud på min kost Vedhæftet fil 74931 glæser mig til min første prøvetur på kosten imorgen.(H)
Sørg nu for at der ikke er nogen der ser dig, når du prøve kører kosten, de skal jo første se at du flyver søndag aften, ellers bliver de forskrækket ((O))
Ej se nu her under prøve flyvningen,Vedhæftet fil 74935 det er skimes snyd at blive dernede i flere dage.(Å) Min prøve flyvning gik ikke så godt.. skal vist have justeret på et par hår i kosten.*120*
Det er da bedstemor, som tager campingvognen med, istedet for påhængsvognen til kaffe og strikketøj
*120* skulle du nu lige røbe det*120**101*
Ej ej bedstemor DEN går ikke(n) du sådan forklæder dig så jeg ikke kunne se hvem det var, men nu ikke noget med at sætte den på bloksbjerg(n)
Hvis du ikke overskrider 7 m, kan du nøjes med en hvid lanterne der lyser horisontalt
Næææh jeg skal nok tage den med igen....den skal jo til Hampen igen.
Sig til, hvis " bryggen" er for stærk for dig - så kan du få et lift hjem, hellere det end du ender på en eller anden bjergtop.
Det oplevede jeg også i går.. ord unødvendig*120*
Vedhæftet fil 74945
*120**120**213**120**120*
*120**120**120*
Jeg må desværre droppe turen til Bloksbjerg i år, for jeg skal tidligt afsted til København imorgen - så hæv lige kruset på mine vegne, når I når frem og hav en rigtig god Sankt Hans aften alle ((O))
Tak skal du have zep.
Jeg er nu nået ned til Hamburg og se hvad jeg så Vedhæftet fil 74952de venter trafik i aften ..
http://www.jan-boisen.dk/kalender/Wicca.htm
Så er jeg fremme Vedhæftet fil 74953
Så sandt, så sandt.....*120*