Det er lige præces det der står - og menes (awd Husk at sætte en markør her, (denne markør SKAL IKKE FLYTTES) men efter at have vendt, placerer man endnu en markør 3 m fra den vendingen.
Printable View
Se nu bare der...............det var jo så spændende, at jeg bare MÅTTE prøve.
Og nu ligger der så en UFO mere i kurven.... Nu er der snart top på!
Er her nogen som vil forklare mig hvordan jeg printer ud herfra , det er aldrig lykkede mig endu at finde ud af
Marker den tekst du vil printe ud - Kopier det evt. ved at trykke ctrl + c
Åbn dit tekstbehandlingsprogram - evt. Word - klik med markøren og vælg ctrl + v.
Så skulle din tekst være der og så kan du printe ud.
Du kan også højreklikke og vælge KOPIER og derefter højreklikke i Word og vælge SÆT IND
Tak Bedstemor for det hurtige svar
Selv tak Lotusblomst :-)
Inger1 prøv at læse # 39 + 40 + 41.
Det er det med at få vendt 16 masker FØR enden - sæt en blivende markør - 1 løs af + strik 2 ret og sæt så en flyttemarkør - strik op til enden og slå 16 nye masker op, vend og strik ned til flyttemarkøren osv...
(R) Godt jeg blev rettet i min fejl - glemte den løse(R)
(R)(R)(R) jo jeg gør da. Godt du tog fat i nakken på mig(R)(R)
Jeg er færdig med den tredie trekant nu, og lader den bytte plads i ufokurven, med den vest jeg ellers var ved :-)
Uha som I er hurtige hehe - jeg har ikke fulgt med i forsøgene på at forstå mine udgydelser, men heldigvis er der som altid andre, der kan hjælpe. Nu vil jeg selv igang med sjalet. Det kan være at jeg min oversættelse ændres når jeg selv sidder i garn til halsen.
Tak for roserne!
Knus MetteG
Må vi se et billede af dine trekanter Bedstemor?
Jow da - kommer lidt senere i dag. Har et par ærinder først.
Her er så de første trekanter - strikket i Kauni.
Den første kant måler ca. 40 cm.
Nu er den puttet i ufokurven og vesten hevet frem igen.
Vedhæftet fil 65116
Det ser da (qwe fint ud... ((O))
(awd og det er smukt i den farve - mon du kan lade det ligge i ufo-kurven ret længe *152*
Her er min "Wingspan" - eller noget af den. Er lige startet på 3. trekant - kanten måler ca. 44 cm. Strikket i Drops Delight (Rainbow).
Og som Daisy skrev i starten af tråden, så er de faktisk ikke så svært - især ikke, når man får hjælp herinde fra... ((O))
hvor ser det bare spændende ud ((O))
-skal dog lige have lidt UFO'er færdig først *120*
Forresten Enya: Kan du tranformere opskriften til pdf-format og sende den til designeren?
Pfh. tak!
Knus MetteG
Dit bliver altså også smukt Enya, flotte og ikke for lange farvegange, der går over i hinanden - kender ikke garnet - skal have kigget på det - tror det også egner sig godt til den dér alternative "hulter-til bulter-strengt kontrolleret" strikkemetode, hvis man bruger det sammen med en mørk ensfarvet konturtråd. *306
Det ser godt ud med Drops Delight, det garn har jeg brugt en del gange. Fine farveskift og dejligt blødt.
At jeg valgte Kauni, og så lige den farve, var fordi det lige var der - jeg regnede nok ikke med det gik så let og uden "trevleop'er".
ja, jeg har lavet det - men er blevet i tvivl om, det ikke vil være mest korrekt at sætte MetteGs navn ind også. Faktisk kræver transformeringen ikke andet end at man kopierer Mettes oversættelse herinde til Word og derefter gemmer som PDF-format
Jeg synes også, at det er mest korrekt med MetteG's navn på - forudsat selvfølgelig, at hun vil have sit navn på.?
Jeg synes måske det skal vente, indtil hun selv har strikket sjalet så - indtil videre har der været en enkelt lille "fejl", som flere af os fandt ud af at greje - ud fra indlæg nr. #39, 40 og 41 OG især takket været, at du og Bedstemor har "skåret det ud i pap" for os.
Jeg har lige kigget på mit "Word-program" - men synes nu ikke jeg kan finde noget om PDF-format..? Måske mit "Word" bare er for gammelt..? (x)
Jeg laver altid mine om til pdf filer og har også gjort det ved denne her. Hvis du vil have denne må du lige give et pip.
Ok synes også det er dejligt når der er nogen der har lyst og energi til at skære ud i pap.
Inger
Enya - min Word er en 2003'er.
Du laver bare dit wordjob som vanligt, det er når du "gemmer" dokumentet det sker.
Du vælger GEM SOM og så vælger du SOM PDF eller XPS fil, og så går det videre af sig selv......
*120* jeg kan se at der også er Slaw i Bedstemor
Hvad med at skrive: Originalen lavet af .................
Oversat af ..........................
Så er der ikke nogen, der bliver sure over ikke at blive omtalt.
Og så sæt copyright ved dem begge 2. Kan man ikke gøre det sådan?