Rigtig spændende løsning... tak for ideen..
Printable View
Rigtig spændende løsning... tak for ideen..
Flotte flotte tasker
OK. Tak for at du ville tage billeder af det. Jeg tror jeg har fanget det nu.
Tak for forklaringen!!
Jeg har også fanget ideen. Nu skal den bare afprøves i praxis, så må jeg se om jeg virkelig har forstået det! *120*
Så er jeg her igen igen ( Åhhh nej *120**120*). Der er lige lavet 4 nye tasker / punge, som kom med på loppemarkedet igår *108*. De blev dog ikk solgt, men det var oz en generalprøve på, om der kan stables et større loppemarked på benene senere på året, her i boligforeningen. Og det er jeg sikker på, at der kan, for der kom da en del og kiggede. Næste gang skal det så være i en weekend og i andet tidsrum, for de havde valgt en tirsdag ml 12.30 - 18.00. Og mange er jo på job i det tidsrum...
Der kommer lige et par foto af min lille "bod" oz *108*
Først taskerne, derefter bordet.....
De er vel nok fine - på mit arbejde kan de især godt lide Haribo tasken og lover at de nok skal skaffe flere TOMME poser til dig.
(qwe Rigtig mange fine tasker du har lavet.
Til næste gang I har loppemarked kunne du måske lave
nogen stativer dine tasker kan stå sådan lidt på skrå i,
da det vil give en anden effekt end de bare ligger spredt på
bordet.
Åh, det glæder mig meget klippegøj :-). Sig til dine kollegaer, at jeg virkelig værdsætter deres hjælp og selvfølgelig oz din :-)
lis ai... 1000 tak for din idé :-). Den vil jeg da klart tænke på, hvis jeg igen skal på et marked med taskerne *ss*. Nu må vi se, hvad der sker fremover. For sjovt.... Det var det i hvert fald :-D. men ihh guder, hvor er jeg dog kvæstet idag i kroppen *gg*
1000 tak søde Rysse :-D. Jeg er nu mere begejstret for dine tasker, da du har nitter i dine remme og fordi du laver nogle flotte remme *SS*. Jeg kan altså bare ikk det med de nitter :-(. Nu har jeg købt dem over nogle gange i forskellige str og det går stadig galt for mig. Så indtil videre er det lagt helt på hylden igen. havde ellers overvejet at bruge postskruer, men vil ikk købe nogen hjem, som så oz bare for lov at ligge...
Men er superglad for, at du kan lide taskerne :-D
Jeg har også forsøgt mig med en haribotaske men uvis af hvilke årsager vendte samtlige billeder på hovedet... Vil du afsløre for mig hvordan du får dem til at vende rigtigt ? Syntes jeg har prøvet alle krumspring og det vil bare ikke lykkes for mig.
Jeg har ingen intentioner om at "gå i bedene" med salg af dem - kun til os sev - og så er vores en del større. Vi laver kun skuldertasker - så jeg skal nok lade være at tage kunder fra dig ;-)...
Du får virkelig nogle stykker kørt igennem, den ene finere end den anden...
Hvor er de flotte dine tasker!!!! Jeg skal da vist på loppemarked og se dem næste gang...hvis jeg finder ud af hvornår det er......selv er min taskefoldning på "hvil".....lidt..((O))
Hej janneha.....
Jamen jeg bruger en skabelon med 2 huller i, som jeg fandt engang på nettet et sted. Vistnok på Youtube, hvor en dansker har lavet en video med anvisninger ved siden af. ( http://www.candywrappers.mono.net/8813/Instruktion mener jeg den hedder ). På den måde får jeg lige DET billede til at vende som jeg ønsker det og ja..... Det er da gået galt for mig nogle gange, lige indtil man finder ud af at vende det rigitgt *ggg*
Håber at det kan hjælpe dig, ellers skriver du bare igen :-)
2ve2ve.... Jeg skal nok give dig besked, hvis jeg skal med på et marked igen en dag :-). Tror nok, at gruppen heroppe, som har med loppemarkedet at gøre, har valgt at holde det igen til sommer. Der vil der så oz blivemulighed for at det kan blive både inde og udendørs, hvis vejret tillader det, samt at det bliver i en weekend :-).
Overvejer meget seriøst at lave en blog, men er ikk kommet videre med det endnu...
Ellers er jeg vist at finde på facebook, hvis du er der ??
Hvordan finder jeg dig på FB?(bdk
Hvor har du været flittig med at lave sååå mange flotte tasker*107*
Fed ide med dåse clips hank(qwe
2ve2ve... Jeg sender dig lige en PM :-)
Ihh 1000 tak skal du have Heddimor :).
Ja, jeg så det et sted på nettet en dag og tænkte at "Det må lige prøves" *gg*.
Og jeg har fået en hel del positiv respons på det, så idéen er jo nok ikk helt dum :)
Hej Torras.
Ja, jeg har tænkt mig at lave en DIY tråd om det :D. Men pga tidsnød har jeg ikk fået det gjort endnu og der skal lige tages lidt fotos til tråden oz. Men det skal nok blive lavet og i nærmeste fremtid, det lover jeg :)
Flettehilsen
Bethina
Så er jeg her igen ( igen igen igen ). Har ikk været så meget herinde på det seneste, da jeg dels har lidt at se til ifb med vores snart forestående bryllup og dels har fået flettet nogle bestillinger. Og som noget nyt er jeg begyndt at flette opbevaringskasser og fade :D. Her kan I se hvad det er blevet til :
Den store kasse måler 29x37 cm (Uden låg).
Låget har samme lægde og bredde som kassen og er 6 cm høj.
Den anden måler 28x15 cm og der er ingen låg til.
Fadet måler 32x18 cm og er 5-6 cm høj.
Hold da op du har været flittig med at flette. De er rigtig flotte alle sammen
*213*Der har godt nok været gang i flettebutikken*120*
Rigtig flot altsammen og smarte samlekasser.(39)
Ej hvor flot, du går da til den....de er mega flotte....(z)
Hold da magle. Sikke en samling du har lavet. De er smadderflotte (39)
Flotte kurve og sikke da et arbejde.
Tasken med Silkeborg og omegnskort er rigtig sjov.
1000 1000 tak allesammen :). Jamen jeg skal jo finde på noget nyt indimellem at flette og tænkte så "Hvorfor ikk opb.kasser og fade ? Det må da oz kunne bruges.." Og det kan det :). Er overrasket over hvor stærk den store opb.kasse egentlig er. Den er fyldt godt op, skulle jeg sige og den er tung !!!! Men når jeg løfter den i håndtagene - som på en klodskasse - så sker der intet med kassen. Formen bliver der og den går ikk i stykker :).
LPN..... Tasken med bybussernes ruteplan var et forsøg :). Men ja, den er rigtig sjov og så kan jeg jo altid finde vej *GGGGG*
Så er der lige lidt nyt igen :). Det varer nok lidt inden jeg får lagt mere ind, da jeg har en del bestillinger, som skal laves. men så snart det er sendt ud af huset, så kommer der et foto af det her på siden :D.
Ønsker jer alle en dejlig dag og uge
Det ser bare flot ud. Er lidt vild med kassen med låg... Og hanken på clutch tasken - hvordan er ringene i siden fastgjort ?
Hej Janneha :)
1000 tak for dine rosende ord *ss*. Hvilken clutch taske er det du mener ? Er det den med dåseringene ?? Normalt gør jeg det, at jeg indvendigt syer en lille knap i siden. Jeg låser tråden med en løkke i knappens huller og fører nålen ud i siden. Der tager jeg så en lille nøglering og og fører tråden igennen dem og derefter nålen igennem samme sted, som den kom ud. Så igennem knappen og ud i nøgleringen osv osv. Jeg hæfter med en løkke eller flere rundt om nøgleringen....
Hvis det er den med dåseclipsene... De er kørt ind i en nøglering, så der er det antal, der ønskes. De har alle fået et lille hak i den ene ende, så de næste kan samles med de første.
Jeg har før lovet at lave en DIY til dette, men jeg har ikk haft tiden og modet til det, da der har været så meget andet. Men det skal nok blive lavet :).
Det er såmænd bare den sort/hvide på sidste foto indlæg eg tænker på..
Jamen det er på samme måde, som jeg beskrev med dåseclips, Janne. Altså at jeg syr en nøglering sammen med en knap i siden. Denne her rem er faktisk en fra en anden taske, jeg havde, som havde set bedre dage. Og da remmen der, var med karabinhager, ja så kunne den jo snildt bruges :)
Super flotte alle sammen. Jeg er ret overrasket over, hvor flot det flettede bliver når man bruger et landkort
Så er jeg her igen *120*. Jeg har haft en del at se til herhjemme, både med bestillinger og andet. Og nu har jeg tiden til at vise jer det sidste, som jeg har fået lavet *103*
1. foto : 2 punge lavet i bybuskøreplan og Brun Merrild. 2. foto : 4 forskellige tasker / punge lavet af et Atlas. 3. foto : Dækkeservietter lavet af rester. Til disse her gik der "kun" 2112 stykker !!!!!. 4. foto : Lille pung lavet i Orange teposer og sort bogbind. 5.foto : Clutch lavet i Lime teposer og sort bogbind. 6.foto : Lille pung lavet i Limegrøn gavepapir og sort bogbind.
Nogen som kan hjælpe mig at samle især disse her 2 slags teposer ??? Kan bruge alle slags, men er igang med noget, hvor jeg desværre ikk har flere af netop disse 2 :(
Hold da helt op....du er da gået totalt i selvsving....sikke en masse flotte tasker *107*
Hej cubik :)
1000 tak skal du have :). Nej jeg er da ikk gået i selvsving - endnu...ggg. Men er måske på vej til det...ggg.
Nyder at have noget at rive i og er lige gået igang med endnu en taske :D.
Flotte arbejder du har flettet. Specielt synes jeg rigtig godt om dine dækkeservietter(39)(39)
*213*er da ret vild med taskerne på de sidste tre fotos. De har en særlig glød...superflot.
Og dækkeservietterne er rigtigt skønne med de blandede farver (qwe
1000 tak lis ai og bubbihund, for jeres søde kommentarer :D. Ja, jeg synes oz selv at dækkeservietterne blev flotte, men sikke et arbejde !!. Jeg fik en forespørgsel på, om jeg troede, at det kunne laves, og selvfølgelig skulle det jo prøves. Og væk er de ! :D..
bubbihund... Ja de sidste 3 tasker blev ligesom jeg håbede på :). Og du har ret i, at der er en særlig glød over dem, så det er ikk sidste gang, at jeg laver dem :)