Det kan du da også være - flot hue.
Om lidt har du strikket både det ene og det andet.
Venter spændt på billeder.
Printable View
Det kan du da også være - flot hue.
Om lidt har du strikket både det ene og det andet.
Venter spændt på billeder.
Kanon godt gået. (H) SÅDAN !!! Herligt at du holdt ved på trods af startvanskeligheder. Den er bare blevet rigtig flot. ((O)) Håber du har fået lyst til at strikke mere.
Jeg kan godt forstå, at du er stolt. Det er en rigtig flot hue, som jeg ville vende mig om for at kigge på, hvis jeg skulle møde den på min vej...((O))
Bubbihund - du er bare HERLIG.....(z)
Skønt eventyr, endda med happy end.*107*
For katten Bubbihund du kan. Du kan da strikke nogen stykker til varmestuen. Det ser jo ud til at køre for dig*306
Kanon godt gået (39)
og tak for det sjove eventyr du har taget os med på *120*
Du kan jo godt! Sikke en sød hue.
*107* Du har bestemt ret til at være stolt over dit første strikke pojekt, jeg håber du fortsætter kampen med strikkepindende.*306*306((O))(z)
Uh...tak tak tak for alle Jeres roser (k)....jeg er monster-stolt af, at jeg overhovedet kunne få det til at ligne noget, men nu var det jo også et MEGET nemt og lige-ud-ad-landevejen-mønster.
Jeg tror ikke, at jeg ville kunne præstere noget mere avanceret, MEN øvelse gør jo mester (på et tidspunkt), for jeg tror, at min nærmeste fremtid byder kun på hæklerier og baksen med symaskinen, jeg har fået rigeligt med strikke-dosis for et stykke tid *120*
Sikken en fin hue du fik ud af det til sidst.. ((O))
Jeg synes det vil være rigtig ærgerligt hvis du stopper dit strikkeri her, tænk al den erfaring du har tillagt dig bare ved det ene stykke færdige arbjede *120*
Og rent personligt vil jeg gerne ha flere eventyr om dine strikkkerier..det er go humor (xyk)
Den er da rigtig flot din hue, og store huer er jo moderne*120*
Hvis du tør springe ud i en mere, mindre model, så fjerne du bare 1 m pr. indtagning, så hvis du laver 7 indtagninger, skal du kun have 70 m.
Eller endnu mindre, skal du kun have 63 m = 2 m mindre mellem udtagningerne.
(qwe du turde springe ud i det.
Sådan en følg med beretning er bare vild morsom og dejlig at følge med i, håber du bliver glad for huen..*107*
Takker for al Jeres ros og opmuntring *131*
Tak for den sjove historie (bdk
selv om du ikke er helt gode venner med strikkepindene blev resultatet godt og i hvert fald er du underholdende som skribent *120*det var nok ikke blevet nær så morsomt, hvis det havde været et hæklearbejde.
Nydelig hue du har fået af rundpinden (39)
Jamen sikke dog en skønherlig hue du fik ud af alle anstrengelserne.
Hovsa, fik slet ikke sagt tak til Jer allesammen for Jeres roser og opmuntring (k)
Jeg har dog stadig ikke kastet mig ud i et nyt strikkeprojekt, men påtænker at lave huen i lidt mindre størrelse senere på året - det er jo en skøn og nem opskift Missemor har lavet ((O))
*120* hahahaha jeg har først idag fået læst dit strikkeeventyr og sikke da du kan skrive foruden at strikke for huen blev da så flot
det er bare sån i orden ((O))
Bare strik nogle flere huer, Bubbihund!
Øvelse gør mester! Vi har allesammen været nybegyndere engang.
Happy ending - tak for krimien Bubbi og på med huen ud i byen og syng så
http://www.youtube.com/watch?v=l9Jck...eature=related
og på vej hjem skråler du da bare med på denne
http://www.youtube.com/watch?v=MWzEt63gxKU
100000 tak Laj og Strikkelene (k)
Ha ha ha....tak for sangene Jeanne *131*