God bedring Hundeuld! Og tillykke med flytningen!
Skulle det ikke hedde Rokkeborgen istedet for slottet?
Printable View
God bedring Hundeuld! Og tillykke med flytningen!
Skulle det ikke hedde Rokkeborgen istedet for slottet?
Tak skal i have, ja vi kunne jo ikke have det lignede et slagter hus på gulvet, så haven var der med kost og spand*120*og ja jeg har et hoved i aften..det kan mærkes.
Hvor bliver der bare flot. Og god bedring med hovedet.
av for den det ser sørme lidt voldsomt ud... sikke noget altså hundeuld du må altså passe lidt bedre på det hovede det skal jo bruges mange år endnu og der skulle nødig gå nogle kreative tanker til spilde der....
hmmm måske vi burde samle sammen til en hjelm :-)
altså hvor ser det godt ud i de lokaler
så meget plads
men lille hundeuld
nu er det altså din tur til at passe på dig selv
jeg håber at jens plejer dig lidt, indtil at dit hovede er godt igen
ikke noget med at gå og (Å) panden vel
En arbejdsskade ! - ser man det !*131*
God bedring, glæder mig til på søndag.
*131*tsk,tsk...tror jeg sender Signes cykelhjelm til dig *131*
Rigtig god bedring fra både mig og lillebiD
*103*Du siger noget lillebi, cykelhjelm til alle (40)
Drengene på miljøholdet tror jeg fik et lille chok, de vil lave noget til mig, for det skal ikke ske for mig igen, eller nogen af brugerne , sagde formanden for holdet. NU er jeg så spændt på hvad de vil lave :) de dejlige drenge.
Nu har jeg sovet i 10 timer og føler mig ret frisk igen.*120*
Av for den da *141* det ser godt nok voldsomt ud.......men hvis du ville være rødhåret kan jeg altså kun anbefale dig at tage en tur til frisøren *120*
Jeg kunne jo også sende dig min hjælm, den får jeg jo nok ikke lige brug for. (R)
Men hold da helt op hvor er det dejligt med al den hjælp, det er da bare nogen dejlige drenge der er kommet til der *131*
De er bare super de drenge (39) Hvad skulle du gøre uden dem fru fumlegænger *131**131*
*107* for alt jeres arbejde med at flytte depotet.
Hundeuld, hvad er det du går og laver?
(K)du er kommet til skade, håber du snart er ovre det igen. God bedring.
(Hvorfor har vi ikke en god bedring smily, eller er det mig der ikke kan se?)
(H)fra Tut
Det kan være, at de limer skumgummi på alle rørene. Det er da blødt at slå sig på.
Ja det var da en god ide.
Birgit buller har doneret 18 lysstofrør til os og miljøholdet har givet 4, juhu hvor dejligt, så sparer vi en frygtelig masse penge, for de er godt nok dyre de rør. Tak Birgit *131* , der bliver også hentet et hævesænkebord + skillevægreol + almindelig reol ved Birgit også på tirsdag.(qwe
Hvor er det dog godt at høre - flotte donationer (bdk
Ja, MON IKKE: Virkeligt flotte donationer (39)
*213*sikken en masse lys der nu kan komme på slottet*120*
rigtig flot donation der er kommet(39)(awd
Så har morstrik doneret en feriedag til depotet så den skal have en skalde i morgen for færdigrummet skal der ikke laves mere på, desuden kommer miljøholdet de kommer med flere møbler.
Vi fik også hængt spejl op igår, der skal nok komme billeder snarest (H)
I kan se hvad der skete igår her http://rokken3.dk/forum/showthread.php?t=24674
OBS Man kan bare kigge forbi hvis der mangles garn eller der skal afleveres fra kl 9 til 13 Højbyskole i gavlen ved gymnastiksalen, der er en stor seddel på døren , så man kan se det er her det sneer, det er nemmest at gå ind fra Højby hovedgade.
Ærgerligt der er så langt op til jer. Det kunne være rart, at give et nap med.
(qwe flotte lokaler.
(H)fra Tut
Syntes da lige i skal have et par billeder fra Jens`s digi fra igår på depotet
Vedhæftet fil 51209Der tændes lys, se vores nye spejl med lys i baggrunden
Vedhæftet fil 51210Fagligt møde imellem morstrik - missemor og hundeuld ved det dejlige nye sorteringsbord.
Vedhæftet fil 51211Hvad har hun nu gang i ???
Så har jeg været på hoveddepotet sammen med hundeuld + 1 mere men fik ikke fat i hendes navn (undskyld).
Vi har lagt færdige strik på plads, samt HÆFTET ENDER og SAT TING SAMMEN SOM HØRER SAMMEN.
Hvor har i været flittige igen og som arbejdet hele tiden skrider frem((O))
Så har vi haft hjælp af morstrik - Bethsen svigermor og Bethsen så der kom godt nok gang i den med oprydning, herligt, så kom der reoler som miljø holdet samlede for os og sofa og endnu et sofa bord flotte kunstige blomster et hævesænkebord.
Vi fik 2 dobbelt stik kontakter sat 3 x lysstofrør op...
Så forlod alle stedet undtagen morstrik og os, ville så lige lave støvsugeren løbe en tur, så nogen af møblerne kunne rokkeres rundt, men BANG så røg sikringerne, og der var for nogen dagen siden stor påstyr med at lede efter hvor vores sikringer var i tilfælde af den skulle springe, men det lykkes ikke at finde den såååååååååå va nu hundeuld (R) op og prøve at finde pedelllen, men han var som sunket i jorden, så vi kørte hjem og fangede ham så på telefonen.. godt SÅ gør det vores arbejde letter at finde gruppen.. det var lige før man faldt ned fra himlen, havde regnet med lidt stønnen over mere arbejde.. de er bare (bdktil Højbyskole særlige Freddy pedellen.
Men så der er ingen nye billeder idag, der var ellers en masse der kunne fotograferes, vores nye store reol, som bliver der bibliotekket skal være, der er allerede lagt bøger og blade op. Men i må vente..
Jeg vil lige sende et stort *131* til morstrik og Bethsen med TAK for hjælpen.
Har lige fået melding at der er lys over land igen på slottet, så nu skal der arbejdes igen imorgen..(qwe
Hvor er det dog spændende at følge med her ((O))
Det var da så lidt, Hundeuld - det var rigtig hyggeligt at hilse på jer og give en hånd med. :)
Godt at høre at der er lys igen. (qwe
Så fik vi jo strøm igen og om ikke også morstrik kom og gav en af hendes feriedage igen , så vi gik igang med oprydning og flytten rundt, for nu skulle den sidste støvsugning overståes Vedhæftet fil 51400 fint gik det, nu mangler vi vist ikke mere orrr jo lidt derinde Vedhæftet fil 51401 ej så hoppede ledningen ud, morstrik hen og sætte dem sammen igen og så BANG røg sikringerne igen , vi var ikke ret store da vi igen skulle op og bede om sikringer(R) men vi sad og hyggede os ved starinlyset skær indtil de kom fra frokost, og så forsikrede vi dem om, NU var vi færdig med den store støvsuger, jeg tror de blev glade, for de kom fluks ned og hentede den for os.*120*
Så skulle vi igang med at flytte rundt Vedhæftet fil 51402 sætte de bøger der var derover i "biblioteket "Vedhæftet fil 51403 skrivebordet med computer som i nemt kan se *120* Vedhæftet fil 51404 Det begynder da at se ud af noget Vedhæftet fil 51405 her har vi sorteret strikke pinde i 1½ time idag Vedhæftet fil 51406og bagved ser i alle de dukker der er kommet nede fra kvikkevik, de søger mødre der vil give dem tøj på ..Vedhæftet fil 51407 forsættes....
Vi forsætter her i dette indlæg
Vedhæftet fil 51408Nu er hygge området også ryddet op, det vil blive større, da vi har fået doneret 2 læderstole af fra Staal søn i Hvidovre, nu skal de bare hentes. Men vi udvidere området efterhånden som der kommer møbler.
Så er det garn rummet der skal gøres bebolig Vedhæftet fil 51409 vi har sat det ene sofabord derind, for at vi ikke skal ned på gulvet og kravle efter garn, vi har et håb om der kommer flere sofaborder med tiden, så det hele kommer mere op i ta venlig afstand. Vedhæftet fil 51410 men vi have fået denne reol af Birgitbuller, den bliver til strømpegarn..Vedhæftet fil 51411 men der er godt nok noget at gå igang med ,Vedhæftet fil 51412 men vi skal jo også lige have det til at ligge pænt, og få garnet på de rette hylder Vedhæftet fil 51413
Hold da op, hvor er det blevet godt - og flot(xyk)
I kan noget, I gæve kvindfolk !
(39)(k)(39)
Psst: Er det Jer man kalder "strømtyve"*120*(R)*120*
Så så missemor *131*NU ikke kom for godt igang (n) det er slet ikke sjovt at komme op og sige NU røg strømme igen(R)
Det var da godt nok også lidt af en støvsuger *141*...men hvor ser det bare godt ud efterhånden (qwe
Det ser bare hamrende godt ud. Og sikke stort det er. Glæder mig til at høre, hvrnår der er officel indvielse.
Der går nok snart et lys op for jer.
Det ser godt ud. Er der også en gildesal, hvor vi kan holde Rokkefester?
I har da rigtig givet den gas på slottet og hvor begynder det at se rigtig hyggelig ud, der er jo god isolering der med alt det garn*120**120* og pinde er der også så der kan da let blive strikket nogle trøjer mens der ventes på der kommer lys for vi strikker jo bare i sterinlysets skær*120*(z)
I morgen skal vi ud og lede efter sofabord, har fundet ud af de er lige den rette højde at have garn kasser på, håber vi kommer hjem med 5 til 6 stk.(awd
Man kan fint komme på besøg før den hvis i har lyst... der er allerede sat 2 depotdage på i vores område se www.varmestuestrik.dk
Jeees jeg trak maven ind og kunne lige snige mig uden om kasse apperat (xyk) det hjalp også lidt, at al lys var gået, propperne var sprunget, tænk jeg følte mig helt hjemme*120*
Men dagens høst er 2 bløde stole til hygge rummet og 1 sofabord til garn afd fra Vig gardens genbrugs sted i Vig, vi takker mange gange, det bliver hentet på lørdag og det kan godt værer de finder mere + de vil prøve at samle noget garn til os. De havde lys
Så over i Røde kors genbrugs afd for møbler der ligger lige ved siden af, men det var dem der manglede lys. (x) men jeg fandt et vitrineskab af dem der hang i alle køkkener før i tiden med glaslåger, det købte jeg, og har så doneret det til hoved depotet, det passer lige til vores krus og sager.
De havde også border og måske stole vi kunne få , men som sagt ingen lys, så vi kunne komme til at se det vi få.
Alt skal hentes på næste lørdag.....Nå vi har kun 1 trailer, så igang med telefonen igen og vupti 1 bil med trailer mere og 2 personer nemlig morstrik og gemalen Vagn stiller op på næste lørdag, så skal vi nok få det på plads.
Når vi så har været i København og hente Fru Staal søns stole og befrie garn siloen i Vanløse for diverse ting der har hobet sig op derinde, så tror jeg vi har sidde plads nok lige nu og her.
Fik så lige at hvisket i min øresnegl at der også kommer et bord fra Vanløse garn silo.
Ja hun er god til at få os til at bestille noget damen *131*
Det bliver da Danmarks(qwe bedste og hyggeligste depot vi får i Højby (39)
glæder mig til at se det Håber jeg kan komme pååbningsdagen og forhåbenlig hilse på en masse rokkere og deres mænd