Jamen den er bare så gennemført pænt lavet, så jeg kan anbefale dem....*107*
Printable View
Hvordan samler man sine ting under en tråd?
Hilsen Margit
De skal ligges ind kun ét sted...
Dvs. lav een tråd.. og læg ind løbende, mens du retter overskriften med f.eks. "nyt i #31 (indlæg 31)" eller "nyt d. 22.feb"...
Alternativt kan du lave et indlæg og rette i det første indlæg hele tiden, ved at ligge nyt ind...*131*
tusind tak for vejledningen.
sikke produktiv du er og meget flotte tasker...
(awd det er virkelig (qweflotte tasker du får lavet ((O))
Og jeg kunne da også godt tænke mig at se en billedserie....er der ikke andre her på Rokken, der ved hvordan man laver dem??
Hold op hvor er de flotte!! (39)
Dem vil jeg da også gerne høre hvordan man laver (R)
De er bare virkelig flotte. Jeg har været på besøg hos Marianne for nogen tid siden. Hun var også i gang med Octopus taske, måske hun kan lave en billedserie om, hvorledes man laver disse tasker. Hun er også bare genial, har lavet nogle video'er til hjælp for maskinbroderi, som er helt fantastiske. Så en opfordring til "Broderiting" (Marianne) om at lave en video over dette emne også.
Hvor er de tasker bare flotte (39)
Er der nogle der vil dele skabelonen med mig? (R)
Jeg er imponeret over de tasker og har faktisk rigtig meget skind stående på loftet (gemmer og gemmer) Måske den der figur du har mønstret på fra en forgangen tid kan blive løsladt så vi andre kan prøve os frem. det kan jo være at tasken ender med en lille pung :-))))
Nøj hvor er de flotte og sikke et kæmpe arbejde det må være.
Hej hej :)
Der skulle vel aldrig være nogen som har fået lavet eller kan hjælpe med en opskrift på en octopus-taske??? Tror godt jeg kan finde ud af mønstret, det er mere med hvor store og lange læderstykkerne skal være, og hvor store hullerne er.... Håber der er hjælp at hente :)
Fortsat god dag
Jane-pigen :)
Og hvor er billederne i denne tråd? Er det kun mig, der ikke kan se dem?
Rita jeg kan heller ikke se dem , øv øv
Jeg troede da det kun var mig, der ikke kunne se dem :-)
De er nok solgt*120**120**120**120**120*
Inger
Billederne lå i første indlæg - husker dem - rigtig flotte tasker de så rigtig proffessionelle ud, Jeg blev vildt betaget af dem men ak og ve mit skind står stadig på førstesalen da der aldrig kom noget på banen med hverken den del der blev foldet og samlet eller noget andet. Godt hobbyting ikke spiser brød :-)))))))
Jeg kan heller ikke se billeder!!
Prøv og se marianne har lavet en model i broderi.
http://www.m-broderiting.dk/product.asp?product=756
Inger
Hmm Når billederne af taskerne er slettet, kunne man så ikke lige så godt slette HELE tråden ?? Man får j ingen sammenhæng i teksten UDEN de billeder ???
[QUOTE=Janneha;285058]Hmm Når billederne af taskerne er slettet, kunne man så ikke lige så godt slette HELE tråden ?? Man får j ingen sammenhæng i teksten UDEN de billeder ???[/QUOTE
Der kan være mange grunde til at man SELV tager et foto væk fra nettet - det med en hel tråd er jo da vist kun et par enkelte der kan gøre.
Nu fik jeg set den henvisning til det der modul - tak for det - har masser af skind men mangler nu bare lige tiden til at prøve :-))))
Tror jeg vil ønsker mig lidt længere døgn i julegave i år.
Ved godt der kan være mange årsager men alligevel syntes jeg det er frygtelig "tamt" med alle de roser for et arbejde man ikke kan se... Det giver ingen mening for mig